#1 Skrevet Mai 11, 2009 Hørt noen har sagt 105hk i Touran har andre råder enn 140hk, og spinkle råder som lett ryker om man chipper.. noen som vet om dette stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2009 Jeg har selv og kjenner til mange som har chippa 105hk uten at det går på bekostning av rådere. Ifl produsent skal min chip gi 150hk og har nå kjørt 40.000km med dette uten problemer med rådere! Hørt det mottsatte jeg, ved bytte av turbo/dyser osv tåler motor lett 250hk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2009 Folk har hørt forskjellig om disse motorene ja.. noe jeg har også så blir ikke klok på dette.. Noen som vet noe om rådene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2009 Opp..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2009 Nå er vel 105 hk en 1.9 liter motor.. mens 140hk er en 2.0, så kan vel med sikkerthet si at det er MYE forsjellig. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...