Anbefalte innlegg

hei. lurte på hvordan det er å ha 19 " felger på 2003 passat jeg. går det greit? hvordan er det å kjøre med osv?

mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går så det suser :)

Ikke noe problem å trille rundt på dette, men bilen fortjener nok senking med såpass store hjul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil vel da sjå omtrent slik ut...:)

317.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. det så ikke dumt ut :) hvor mye senk har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du få en pen look på bilen din med disse felgene, så må du gjøre som Jørn har gjordt.

det er nesten like billig å kjøpe justerbart som bare fjærer nå og jeg kan personlig anbefalle håkon sandberg her på forumet i denne tråden

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116697

når det kommer til felgene så mener jeg at du skal løpe å kjøpe. RS6 på passat er noe av det peneste som finnes mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok har nå sett på dette. har lyst på Th Technichs kr. 3800,- (Justerbart foran og bak) men kan dette stilles til orginal høyde? eller er det noe senk uansett? å hvor lett er det å justere dette?

har en hytte med utrolig dårlig vei, så jeg må ha mulighet til å komme opp der. felgene blir hentet i morgen:) gleder meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde like felger på min forrige passat i 19", ingen problem det, og etter min mening en av de felgene som passer best til denne bilen!!: rock : Men senk må til!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er felgene på bilen. men det er som dere sa, nå MÅ jeg ha senk :P he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.