#1 Skrevet Mai 11, 2009 Noen ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2009 Tomason TN4,var iallfall MEGET like http://www.tomason.de/tn4_presentation.php NBS selger slike her i Norge,evt kjøpe de selv på Ebay i Tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2009 Er ikke det der MRR HR4 da tro? MRR har skrift på en av eikene sine, det har ikke Tomason felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2009 Er nok ikke Tomasson nei. Jeg har det og det er ikke tekst på eikene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2009 Er ikke det der MRR HR4 da tro? MRR har skrift på en av eikene sine, det har ikke Tomason felgene Stemmer det,er MRR HR4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2009 Tomason TN4 er iallfall 99% lik så da er det vel opp til hver enkelt om det står Tomason eller MRR på eikene/senteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2009 Takker for det Noen som vet av norske forhandlere av MRR felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2009 Takker for det Noen som vet av norske forhandlere av MRR felger? Tror ikke det finnes faktisk Jeg måtte kjøpe fra usa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2009 Tror ikke det finnes faktisk Jeg måtte kjøpe fra usa og hvilken butikk brukte du........en Link pleeeease:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2009 Pokkern, dem har ikke vettuge felger i ET40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...