Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Arnstein? Deg jeg akkurat kjørte bak på Hamarvegen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arnstein? Deg jeg akkurat kjørte bak på Hamarvegen?

 

Jaaaarra !

 

SPOTTA deg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød RS2 med CE skilter på hamar i går..

Tipper på gamle Thomas haugrud sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød RS2 med CE skilter på hamar i går..

Tipper på gamle Thomas haugrud sin?

 

Stemmer det. Eiern bor på Løten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart Audi A8 D3 4.2Q med sota vinduer spotta på Kallerud (kjørte ut på RV4 sørover), Gjøvik. Så ganske forseggjort ut, uten at jeg klarte å identifisere felgene annet enn at det måtte være 19". Real mafia-flåte iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns jeg spottet simen Grasto med sommerhjul i går jeg, men kan ha vært jeg så feil..

Kom i alle fall en A4 med noe som så ut som breie hjul bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns jeg spottet simen Grasto med sommerhjul i går jeg, men kan ha vært jeg så feil..

Kom i alle fall en A4 med noe som så ut som breie hjul bak.

 

Det er nok feil Joachim :) Her går det fortsatt i vinterhjul :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det nok han, ettersom jeg har mer eller mindre fått dette "bekreftet" i en annen tråd :)

 

Det var nok meg ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Dan Inge's Corrado på luftetur på Gjøvik i stad! Venta på pådrag men:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en hvit Scirocco rett sør for Hamar i 15-tiden i dag. Virket dønn original. Kjørte til og med på hovedlys, så regner egentlig ikke med det var noen her... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morn Glenn Erik i går:D

Ren og pen Scirocco :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en hvit Scirocco rett sør for Hamar i 15-tiden i dag. Virket dønn original. Kjørte til og med på hovedlys, så regner egentlig ikke med det var noen her... :P

 

Det kan være en kamerat av broren til dama det. Møtte han på E6 ved stange litt før 1500 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Dan Inge's Corrado på luftetur på Gjøvik i stad! Venta på pådrag men:confused:

 

Kan ikke kjøre hardt på kald motor vettu :D Det var første tur på LENGE, så greit å prøve litt før man begynner å kjøre på mye trøkk :) Bilen går ikke like bra som den gjorde, så skal nok få justert litt ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morn Glenn Erik i går:D

Ren og pen Scirocco :D

 

Tittei ;)

Var den ren? Jøss : eek :

Dessverre altfor mye vasking om dagen for å få det til å holde seg rent - slik at jeg altfor ofte tenker "driter i den spylinga jeg, siden det blir like møkkete igjen etter 14kjørte km" :D

 

Skjønte med en gang jeg så bilen din at det var en klubb-bil. Er noe med auraen til klubb-biler som lyser opp litt anderledes enn andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tittei ;)

Var den ren? Jøss : eek :

Dessverre altfor mye vasking om dagen for å få det til å holde seg rent - slik at jeg altfor ofte tenker "driter i den spylinga jeg, siden det blir like møkkete igjen etter 14kjørte km" :D

 

Skjønte med en gang jeg så bilen din at det var en klubb-bil. Er noe med auraen til klubb-biler som lyser opp litt anderledes enn andre :)

 

Ja, synes den var ren jeg:D Ja, må nesten vaske den hver dag for og holde den ren:)

 

Hehe, ja. Kjenner lett igjen klubb-biler:) Såg att det var deg med en gang:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta fire kliss nye transportere av siste generasjon med helt like tyske skilter på vei forbi espa tidligere i dag, noen som vet no om hva det her kan ha vært? var en brun og en svart hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta fire kliss nye transportere av siste generasjon med helt like tyske skilter på vei forbi espa tidligere i dag, noen som vet no om hva det her kan ha vært? var en brun og en svart hvertfall.

 

Det var ikke et par Caddy og en Golf i følge med dem også? Møtte en kortesje med slike og muligens ny type Merc ML her oppe tidligere i uka. Sistnevnte var kamuflert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke et par Caddy og en Golf i følge med dem også? Møtte en kortesje med slike og muligens ny type Merc ML her oppe tidligere i uka. Sistnevnte var kamuflert.

 

Hmm, ikke som jeg fikk med meg, fikk først øya på bil nr 1 pga den fete brunfargen du får på den, husker ikke hva den heter, men så kom det jo tre helt like biler på rappen og så slo det meg at alle hadde like tyske skilter, var noe som "V-(to bokstaver til) - tall"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

spotta en sølvfarget typ 85 80 sedan i odalen/skarnes i dag - med fin pysj lyd. så nybygd og gjennomført ut- hvem sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta han Torbjørn Roset med den orange S2 på Hamarvegen i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så igjen min gamle A6 på Hamar i dag. Har den endt opp der nå, eller går den fortsatt på Elverum?

Er denne det er snakk om:

Regnr VF59200

 

attachment.php?attachmentid=59003&stc=1&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Simen I skoda når han kjørte meg hjem ista! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber du i Jernbanegata? Sammen med Marius?

 

VELDIG sein til å svare, ja jobber med Marius :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"spotta" Arnstein Sperstad i fin s2 på skyss stasjonen idag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.