#401 Skrevet Mars 19, 2011 Arnstein? Deg jeg akkurat kjørte bak på Hamarvegen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Mars 19, 2011 Arnstein? Deg jeg akkurat kjørte bak på Hamarvegen? Jaaaarra ! SPOTTA deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Mars 21, 2011 Rød RS2 med CE skilter på hamar i går.. Tipper på gamle Thomas haugrud sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Mars 21, 2011 Rød RS2 med CE skilter på hamar i går.. Tipper på gamle Thomas haugrud sin? Stemmer det. Eiern bor på Løten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Mars 24, 2011 Svart Audi A8 D3 4.2Q med sota vinduer spotta på Kallerud (kjørte ut på RV4 sørover), Gjøvik. Så ganske forseggjort ut, uten at jeg klarte å identifisere felgene annet enn at det måtte være 19". Real mafia-flåte iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Mars 24, 2011 Syns jeg spottet simen Grasto med sommerhjul i går jeg, men kan ha vært jeg så feil.. Kom i alle fall en A4 med noe som så ut som breie hjul bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Mars 24, 2011 Syns jeg spottet simen Grasto med sommerhjul i går jeg, men kan ha vært jeg så feil..Kom i alle fall en A4 med noe som så ut som breie hjul bak. Det er nok feil Joachim Her går det fortsatt i vinterhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Mars 24, 2011 Da var det nok han, ettersom jeg har mer eller mindre fått dette "bekreftet" i en annen tråd Det var nok meg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Mars 24, 2011 Spotta Dan Inge's Corrado på luftetur på Gjøvik i stad! Venta på pådrag men:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Mars 25, 2011 Møtte en hvit Scirocco rett sør for Hamar i 15-tiden i dag. Virket dønn original. Kjørte til og med på hovedlys, så regner egentlig ikke med det var noen her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Mars 25, 2011 Morn Glenn Erik i går:D Ren og pen Scirocco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Mars 25, 2011 Møtte en hvit Scirocco rett sør for Hamar i 15-tiden i dag. Virket dønn original. Kjørte til og med på hovedlys, så regner egentlig ikke med det var noen her... Det kan være en kamerat av broren til dama det. Møtte han på E6 ved stange litt før 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Mars 27, 2011 Spotta Dan Inge's Corrado på luftetur på Gjøvik i stad! Venta på pådrag men:confused: Kan ikke kjøre hardt på kald motor vettu Det var første tur på LENGE, så greit å prøve litt før man begynner å kjøre på mye trøkk Bilen går ikke like bra som den gjorde, så skal nok få justert litt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Mars 28, 2011 Morn Glenn Erik i går:D Ren og pen Scirocco Tittei Var den ren? Jøss Dessverre altfor mye vasking om dagen for å få det til å holde seg rent - slik at jeg altfor ofte tenker "driter i den spylinga jeg, siden det blir like møkkete igjen etter 14kjørte km" Skjønte med en gang jeg så bilen din at det var en klubb-bil. Er noe med auraen til klubb-biler som lyser opp litt anderledes enn andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Mars 28, 2011 Tittei Var den ren? Jøss Dessverre altfor mye vasking om dagen for å få det til å holde seg rent - slik at jeg altfor ofte tenker "driter i den spylinga jeg, siden det blir like møkkete igjen etter 14kjørte km" Skjønte med en gang jeg så bilen din at det var en klubb-bil. Er noe med auraen til klubb-biler som lyser opp litt anderledes enn andre Ja, synes den var ren jeg:D Ja, må nesten vaske den hver dag for og holde den ren:) Hehe, ja. Kjenner lett igjen klubb-biler:) Såg att det var deg med en gang:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet April 8, 2011 Spotta fire kliss nye transportere av siste generasjon med helt like tyske skilter på vei forbi espa tidligere i dag, noen som vet no om hva det her kan ha vært? var en brun og en svart hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet April 8, 2011 Spotta fire kliss nye transportere av siste generasjon med helt like tyske skilter på vei forbi espa tidligere i dag, noen som vet no om hva det her kan ha vært? var en brun og en svart hvertfall. Det var ikke et par Caddy og en Golf i følge med dem også? Møtte en kortesje med slike og muligens ny type Merc ML her oppe tidligere i uka. Sistnevnte var kamuflert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet April 9, 2011 Det var ikke et par Caddy og en Golf i følge med dem også? Møtte en kortesje med slike og muligens ny type Merc ML her oppe tidligere i uka. Sistnevnte var kamuflert. Hmm, ikke som jeg fikk med meg, fikk først øya på bil nr 1 pga den fete brunfargen du får på den, husker ikke hva den heter, men så kom det jo tre helt like biler på rappen og så slo det meg at alle hadde like tyske skilter, var noe som "V-(to bokstaver til) - tall".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet April 9, 2011 (endret) Hei spotta en sølvfarget typ 85 80 sedan i odalen/skarnes i dag - med fin pysj lyd. så nybygd og gjennomført ut- hvem sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet April 11, 2011 spottinga mi i dag må jeg si var rimelig RÅÅÅ!! på dombås med prøveskilt i dag tidlig uten noe folk http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=27672323 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet April 11, 2011 Spotta han Torbjørn Roset med den orange S2 på Hamarvegen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet April 12, 2011 Så igjen min gamle A6 på Hamar i dag. Har den endt opp der nå, eller går den fortsatt på Elverum? Er denne det er snakk om: Regnr VF59200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet April 14, 2011 Spotta Simen I skoda når han kjørte meg hjem ista! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet April 15, 2011 Jobber du i Jernbanegata? Sammen med Marius? VELDIG sein til å svare, ja jobber med Marius :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet April 15, 2011 "spotta" Arnstein Sperstad i fin s2 på skyss stasjonen idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...