#451 Skrevet April 26, 2011 Når og hvor? Møkkete den nå Ut og vaske:D Drev foreesten og leverte søknad:D Jeg tenkte meg at det var det du dreiv å sullet med:) Møtte deg like ved Shell ved Kaspergården, men du så nok ikke meg i det råskinnet jeg kjørte:D Yåtan stikker seg ikke akkurat ut i mengden. Bilen så kul ut: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet April 26, 2011 I dag har jeg spotta litt biler Først en rød Golf 3 med panserbh og ronal turbo eller ronal aero felger parkert ved Shell ved siden av Radiumhospitalet i Oslo Også Ola Andersen mellom Gjøvik og mjøsbrua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet April 26, 2011 rød golf 3 var sikkert Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet April 26, 2011 Eirik hvem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet April 26, 2011 Eirik smilden tenker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet April 26, 2011 jepp huska ikke etternavnet med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet April 26, 2011 Jeg tenkte meg at det var det du dreiv å sullet med:) Møtte deg like ved Shell ved Kaspergården, men du så nok ikke meg i det råskinnet jeg kjørte:D Yåtan stikker seg ikke akkurat ut i mengden. Bilen så kul ut: ja : Jupp:D Nei, kjente ikke igjen råskinnet ditt:D Takk for det:D I dag har jeg spotta litt biler Også Ola Andersen mellom Gjøvik og mjøsbrua Ja, du ringte å sa det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet April 26, 2011 Kom helt "tilfeldig" ved å parkere ved siden av en hvit rocco ved Spar på Lena i dag, rundt 11 tia. Var medlemsbil vel og merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet April 26, 2011 Så en Passat 3BG med sota vinduer parkert i Strandgata ved 4Sound på Gjøvik. Hadde klubb-skiltplater og senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet April 26, 2011 spotta en rød coupe, med rs2 optikk , vw-audi merke på sideruten i HAugesund idag =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet April 26, 2011 I dag har jeg spotta litt biler Først en rød Golf 3 med panserbh og ronal turbo eller ronal aero felger parkert ved Shell ved siden av Radiumhospitalet i Oslo Også Ola Andersen mellom Gjøvik og mjøsbrua Ola hilste ikke som vanlig kan jeg tenke meg? må få heist setet hans så han ser over rattet trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet April 26, 2011 Ola hilste ikke som vanlig kan jeg tenke meg? må få heist setet hans så han ser over rattet trur jeg Døhh, var så opptatt av vegen som jeg sa til Simen:P Skal begynne å gi faen i vegen jeg nå, og heller hilse til folk:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet April 26, 2011 Døhh, var så opptatt av vegen som jeg sa til Simen:P Skal begynne å gi faen i vegen jeg nå, og heller hilse til folk:nana: ja det synes jeg, du er så asosial og overlegen når du kjører atte: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet April 26, 2011 ja det synes jeg, du er så asosial og overlegen når du kjører atte: haha : Haha, ja:D Kan hende det: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet April 27, 2011 Har spotta flere ganger oppi lensbyggda mr. Øyamo men ingen respons:p skal stoppe neste gang og vinke: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Mai 1, 2011 Mr. Furuhaugen var på Statoil Strandtorget natt til lørdag med Jetta og lokallagsgenser, gumlende på en burger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Mai 1, 2011 Har spotta flere ganger oppi lensbyggda mr. Øyamo men ingen respons:p skal stoppe neste gang og vinke: vinke : Ser deg alltid i siste liten hehe=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Mai 1, 2011 Mr. Furuhaugen var på Statoil Strandtorget natt til lørdag med Jetta og lokallagsgenser, gumlende på en burger HAHA, ja du veit...! ;p Og hva angår bil så var det vel kvit-Jetta'n som var ute og fikk lufta seg den kvelden væ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Mai 1, 2011 Jepp. I tilfelle du ikke kjente meg, var det vi som kom i ambulanseklær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Mai 2, 2011 spotta bilen til Kenth Håvar på obs rudshøgda for en time sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Mai 2, 2011 spotta bilen til Kenth Håvar på obs rudshøgda for en time sia Og den ekke så vanskelig å spotte heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Mai 2, 2011 nei ikke akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Mai 3, 2011 nei ikke akkurat kanskje den burde hete lille kylling eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Mai 3, 2011 Jepp. I tilfelle du ikke kjente meg, var det vi som kom i ambulanseklær Ahaa! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Mai 4, 2011 Så for første gang en R8 live idag :-) På Raufoss faktisk, sto og gikk utenfor elite bil. Bromm bromm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...