#501 Skrevet Mai 5, 2011 Kaller du meg feit eller? neinei:p men kim rune er ikke akkurat diger. så såg at det ikke var han ihvertfall hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet Mai 5, 2011 kaller du meg liten ?! heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet Mai 5, 2011 Kranglete vi var idag da gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet Mai 6, 2011 hehehe måtte bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet Mai 6, 2011 Så en sort MK1 Scirocco som kjørte opp på E6 fra rundkjøringa ved Esso by the way i Brumunddal i ettermiddag sånn rundt 17:30. Så blank og fresh ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet Mai 6, 2011 Jeg så meg selv i dag! Må vaskes så jeg!!! Fy å fy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet Mai 6, 2011 Så en sort MK1 Scirocco som kjørte opp på E6 fra rundkjøringa ved Esso by the way i Brumunddal i ettermiddag sånn rundt 17:30. Så blank og fresh ut! Var den svart med litt styling på?: ) Trur jeg veit åssen bil det er: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet Mai 7, 2011 Ser bilen din Arnstein nesten hver dag jeg nå Men det er da noe penere enn han selv som kjører for å si det sånn Kvinnfolk i S2 er fader meg SAKER ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet Mai 7, 2011 Ser bilen din Arnstein nesten hver dag jeg nå Men det er da noe penere enn han selv som kjører for å si det sånn Kvinnfolk i S2 er fader meg SAKER ! Kanskje du har sett meg en dag jeg har sminket meg ? Næææææh ,,, var nok Dama du har observert ja:p Hu valgte S2`n framfor V70`n sin denne uka: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet Mai 7, 2011 Kanskje du har sett meg en dag jeg har sminket meg ? Næææææh ,,, var nok Dama du har observert ja:p Hu valgte S2`n framfor V70`n sin denne uka: rock : Ser den ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet Mai 11, 2011 Spotta Ola Andersen, cruisende forbi vinduet på jobb i går dårlig gjort å cruise sånn når andre folk må jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet Mai 11, 2011 Spotta Ola Andersen, cruisende forbi vinduet på jobb i går dårlig gjort å cruise sånn når andre folk må jobb På rudshøgda? : P Når da? Halv 8 ellno? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet Mai 11, 2011 Hr Fossen spottet i GTI ved CC rundt klokka 19 i kveld. Så meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet Mai 11, 2011 spottet\pratet med selveste fossen i lena i dag å hehe og kvakkiakk(som je aldri husker navnet på) var også en tur innom med jettan=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet Mai 11, 2011 Ja, spottet sannelig selveste Øiamo, gitt - og det i flere timer: vinke : Per Olav heter Kvakkiakk:) Hr Fossen spottet i GTI ved CC rundt klokka 19 i kveld. Så meget bra ut Aha, det var deg som kjørte den 80en, ja: klø : Tenkte det kunne være noen fra klubben. Får blinke og hilse neste gang:D Og takk for det, Mr. Kjølen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet Mai 11, 2011 ja ble sannelig noen timer gitt=) Per Olav var det ja=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet Mai 12, 2011 Spottet bilen til Ole Kristian Hagen på Vikasenteret i Ottestad idag Såg bra ut mister! Regner med du var inne for frisørtime eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet Mai 12, 2011 Vet ikke hvem det var.. Men mørk ganske ny passat stv som tanka samtidig med meg på Arne Vangen på Raufoss litt før halv ti i kveld. Var klubbskilter og sjåføren hilste pent.. Men det kunne være han gjorde fordi vi begge gikk i shorts..? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet Mai 13, 2011 Vet ikke hvem det var.. Men mørk ganske ny passat stv som tanka samtidig med meg på Arne Vangen på Raufoss litt før halv ti i kveld. Var klubbskilter og sjåføren hilste pent.. Men det kunne være han gjorde fordi vi begge gikk i shorts..? :-) haha, du vet vel at det er vanlig prosedyre og hilse på hverandre om man går i shorts? Spotta en mattsvart golf 1 med skikkelig takgrind etter e6 ved Brumunddal på mandag/tirsdag/onsdag husker ikke helt.. men den var rå, det husker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet Mai 13, 2011 ja ble sannelig noen timer gitt=) Per Olav var det ja=) Nemmelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet Mai 13, 2011 Spotta mads gjennom Lena i dag i en helt sinsykt rå kjøremaskin Og mr.øiamo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet Mai 13, 2011 Spotta mads gjennom Lena i dag i en helt sinsykt rå kjøremaskin Og mr.øiamo Toyotan mads kristian kjørte idag er konge fystess:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet Mai 14, 2011 Må vel kjøre Golfen i dag, for Yåtan trekker til seg så mye uønsket oppmerksomhet: rolleyes Spotta mads gjennom Lena i dag i en helt sinsykt rå kjøremaskin Og mr.øiamo Ja, Yåtan er ikke til å tulle med, skal jeg si deg. 155-80/18 dekk fra fabrikk, så det sier sitt: smil : Møtte deg forøvrig på tur til Raufoss i går, man da kjørte jeg A4, så du så meg ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet Mai 14, 2011 Og jeg møtte deg på rambekk i golfen i dag men da kjørte jeg vito så da såg itte du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet Mai 15, 2011 Joda, så deg i siste liten faktisk, og slengte på blinklyset kjapt etterpå for å si mårn:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...