#526 Skrevet Mai 15, 2011 haha, du vet vel at det er vanlig prosedyre og hilse på hverandre om man går i shorts? Det er klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Mai 15, 2011 i spotted : En firo-color A4 med store rare felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Mai 15, 2011 i spotted : En firo-color A4 med store rare felger! store rare felger? nå må du utdype: klø : regner med det var simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Mai 15, 2011 store rare felger? nå må du utdype: klø : regner med det var simen That was mee Firo-color fordi bilen min er blå, svart, grå og litt gul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Mai 15, 2011 det gule sørga jeg for:D mot simens vilje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Mai 15, 2011 store rare felger? nå må du utdype: klø : regner med det var simen jaaaaaaaaaaa sa folk!!!!! Harru fått deg på kasssa sa folk!?? Er Sånne alphards felger med KROOOOOOMSTAAAAAG som man bruker laaaave mongo traller!! (oslo losen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Mai 15, 2011 ah begynte å lure på om han prøvde andre felger sry offtopic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Mai 16, 2011 kenth håvard ble spotta av meg på biltema i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Mai 17, 2011 kenth håvard ble spotta i dala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Mai 17, 2011 spotta den gule kyllingen på Mølla jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Mai 17, 2011 Han ble så spotta i dala i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Mai 17, 2011 det ble du å mats! med reservehjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Mai 17, 2011 Han ble så spotta i dala i dag! Var det du som stod på cc Gjøvik i går kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Mai 17, 2011 kenth håvard ble spotta av meg på biltema i dag;) Det stemmer kenth håvard ble spotta i dala spotta den gule kyllingen på Mølla jeg å Å enda jeg som har så diskre bil? Han ble så spotta i dala i dag! Og jeg spotta deg også, med reservehjul som Kim Rune skriver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Mai 17, 2011 rart du ikke ser 4 biler bort på parkeringa kenth der sto vi heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Mai 17, 2011 rart du ikke ser 4 biler bort på parkeringa kenth der sto vi heheh Seriøst? Hehe.. Såg itte dere jeg Var egentlig mest opptatt av å få hjem slitne og survette unger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Mai 17, 2011 Seriøst? Hehe.. Såg itte dere jeg Var egentlig mest opptatt av å få hjem slitne og survette unger hehe ja sto der va de ikke helt villige på russetog ? ikke at det va mye å se men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Mai 17, 2011 hehe ja sto der va de ikke helt villige på russetog ? ikke at det va mye å se men Hehe, nei russetoget var aldri planen Vi hadde akkurat vært på Mølla spist på resturanten der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Mai 17, 2011 Hehe, nei russetoget var aldri planen Vi hadde akkurat vært på Mølla spist på resturanten der aha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Mai 17, 2011 jaaaaaaaaaaa sa folk!!!!! Harru fått deg på kasssa sa folk!??Er Sånne alphards felger med KROOOOOOMSTAAAAAG som man bruker laaaave mongo traller!! (oslo losen) Faen som du har peiling på STAGG da! Skulle tru du dreiv den gamle "Jødestagg fabrikken" nede på hjørnet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Mai 17, 2011 Spotta Eirik Bergersen (eller den nye eiern, om bilen er solgt?) sin veldig røde S2 Coupe på E6 rett etter Ottestad på mandag klokka 1620 for å være nøyaktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Mai 17, 2011 Spotta Eirik Bergersen (eller den nye eiern, om bilen er solgt?) sin veldig røde S2 Coupe på E6 rett etter Ottestad på mandag klokka 1620 for å være nøyaktig! den nye eier møtt den endel i hamar nå! peeeeeen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Mai 17, 2011 den nye eier møtt den endel i hamar nå! peeeeeen Ja ble vel lakkert ifjor mener jeg? Strøken sak. Sku bare hatt litt mere motor. Vet du hvem nåværende eier er heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Mai 18, 2011 kim aron engelberg fra stange vet ikke hvem det er, bare sjekka regnr hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Mai 18, 2011 Jobber på Ottestad autolakk han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...