#551 Skrevet Mai 19, 2011 spota en hvit golf gtd med varselblinkene på ved påkjøringa ved trehyørningen. lure på hva han drev med hehe. han kastet seg inn i bilen å dro så jeg lol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet Mai 20, 2011 Møtte Sverre Myren i ABT'n rett nord for Vinstra i kveld. Grom 80, geat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet Mai 21, 2011 Tror jaggu jeg møtte Brage igår rett nord for Vinstra igår....ække ueffen den golfen heller altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet Mai 21, 2011 Tror jaggu jeg møtte Brage igår rett nord for Vinstra igår....ække ueffen den golfen heller altså Det gjorde du, men jeg satt i en diger, gul Sprinter med blålys på taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet Mai 22, 2011 He he, det var da så langt fra golf man kan komme...Men golfen ser bra ut uansett den:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet Mai 22, 2011 Så denne fine passaten utafor IBM-bygget i Ottestad her om dagen. Noen som kjenner til bilen eller eier? dårlig mobilbilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet Mai 22, 2011 Spottet Marcus Pedersen sin splitter nye RS5 Riktignok på nederlandske skilter, men allikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Mai 22, 2011 Fikk tatt en nærmere titt og tatt noen bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Mai 22, 2011 Spottet Marcus Pedersen sin splitter nye RS5 Riktignok på nederlandske skilter, men allikevel! Fotball duden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet Mai 22, 2011 Fotball duden? Stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet Mai 22, 2011 21 år og RS5... noen som har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet Mai 22, 2011 Så denne fine passaten utafor IBM-bygget i Ottestad her om dagen. Noen som kjenner til bilen eller eier?dårlig mobilbilde.. Mads Bakken Lindstad har denna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet Mai 22, 2011 Fikk tatt en nærmere titt og tatt noen bilder også Trafikkregler drit han i, som alle andre i Hamar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet Mai 26, 2011 Ola spottet ved Bilitt-kiosken, like utenfor Skreia. Hva gjorde du i disse traktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet Mai 26, 2011 Ola spottet ved Bilitt-kiosken, like utenfor Skreia. Hva gjorde du i disse traktene? spottet han både til og fra gjøvik i sta jeg å hehe=) husket til å med å blinke begge gangene:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet Mai 26, 2011 Ola spottet ved Bilitt-kiosken, like utenfor Skreia. Hva gjorde du i disse traktene? Hvor var du? Hehe, var med en kompis og henta bil:D Denne henta vi : ) Noen som har kjennskaper til den??: ) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28735231 spottet han både til og fra gjøvik i sta jeg å hehe=) husket til å med å blinke begge gangene:P Ja:D Var litt sen første gangen jeg. Men blinka og hilste på tur hemmat:D Rå bil Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet Mai 26, 2011 Hvor var du? Hehe, var med en kompis og henta bil:DDenne henta vi : ) Noen som har kjennskaper til den??: ) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28735231 Ja:D Var litt sen første gangen jeg. Men blinka og hilste på tur hemmat:D Rå bil Morten! Kjenner godt han som hadde den bilen:) nøye med bilene sine han:) blinket da jeg møtte den også hehe Tusen takk får det ola, pen og lav bilen din også=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet Mai 26, 2011 Kjenner godt han som hadde den bilen:) nøye med bilene sine han:)blinket da jeg møtte den også hehe Tusen takk får det ola, pen og lav bilen din også=) Det er godt å høre:) Bilen er veldig pen den:D Skal nok få han inn som medlem kompis min også: ) Takk:D Bare så vidt så jeg ikke kom opp vegen til han selgeren: ) Hehe, spant bare: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet Mai 26, 2011 Det er godt å høre:) Bilen er veldig pen den:D Skal nok få han inn som medlem kompis min også: ) Takk:D Bare så vidt så jeg ikke kom opp vegen til han selgeren: ) Hehe, spant bare: haha : Skjønner den, rimelig bratt opp på veien til han der:) hadde problemer med å komme opp der med den blå passaten jeg hadde når jeg hadde Brock 10x17 felgene, fronten gikk nedi uansett hva je prøvde hehe:) ja:) du må få han inn som medlem syns jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet Mai 26, 2011 Skjønner den, rimelig bratt opp på veien til han der:) hadde problemer med å komme opp der med den blå passaten jeg hadde når jeg hadde Brock 10x17 felgene, fronten gikk nedi uansett hva je prøvde hehe:) ja:) du må få han inn som medlem syns jeg:) Hehe, ja:D men kom da opp:D Skal få han inn:D Skal bestilles justerbart nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet Mai 26, 2011 senke den skikkelig så kommer bilen til å bli knallfin=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet Mai 26, 2011 senke den skikkelig så kommer bilen til å bli knallfin=) Trur den ikke blir så veldig lav, men den blir pen lav: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet Mai 26, 2011 pynter opp veldig det også da=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet Mai 26, 2011 pynter opp veldig det også da=) Jupp, har trua:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet Mai 26, 2011 Hvor var du? Hehe, var med en kompis og henta bil:DDenne henta vi : ) Noen som har kjennskaper til den??: ) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28735231 Stemmer. Møtte deg like ved den kiosken som er etter Skreia, men jeg kjørte dette vidunderet: Jeg og frøkna glir inn blant pensjonistene, så oss er det ikke lett å kjenne igjen:p Har sett bilen, og den ser meget velholdt ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...