#576 Skrevet Mai 26, 2011 haha konge bil mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet Mai 26, 2011 Hehe, den er helt rå faktisk:D Aldri et feilslag, og bruker faktisk ikke bensin - en dråpe eller to bare:p Skulle egentlig vrakes, så jeg reddet den for vrakpanten. Feilene på EU var: Ulyd i bremser bak (ga seg etter to min kjøring), høy CO og motorvarmerkontakt som var plassert sånn som den er på bildet: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet Mai 27, 2011 Hehe, den er helt rå faktisk:D Aldri et feilslag, og bruker faktisk ikke bensin - en dråpe eller to bare:p Skulle egentlig vrakes, så jeg reddet den for vrakpanten. Feilene på EU var: Ulyd i bremser bak (ga seg etter to min kjøring), høy CO og motorvarmerkontakt som var plassert sånn som den er på bildet: dum : skjønner godt den greia med motorvarmerkontakta, tenk om du skulle treffe på ei stikkkontakt etter veien? BRÅSTOPP, farlige greier:P Rå bil altså hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet Mai 27, 2011 Når du sier det, så er det mange stikkontakter jeg har måttet bråsvingt unna etter veien, ja. Men ikke rart, så dårlig skiltet det er der det er fare for å kjøre på stikkontakter: dum : Ja, Yåtan in my heart, sier jeg bare: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet Mai 27, 2011 Når du sier det, så er det mange stikkontakter jeg har måttet bråsvingt unna etter veien, ja. Men ikke rart, så dårlig skiltet det er der det er fare for å kjøre på stikkontakter: dum : Ja, Yåtan in my heart, sier jeg bare: smil : pass deg får dobbeltstikkere, er dem som er værst visstnok:P særlig de lavtbyggende:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet Juni 2, 2011 -Ikke noen som har sett den blå Multivanen med hvite dekksider i Hamarområdet, da ? Eller blir sånne biler såpass schwære at dem ikke vises 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet Juni 2, 2011 Emil's TT spotta på tur ned fra Gåsbu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet Juni 3, 2011 Tror jeg også spottet Emil og TT`n på Esso Storhamar onsdag var det vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet Juni 3, 2011 Så denne RS5'en idag jeg også. steike for en bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet Juni 3, 2011 Så en R8 på Gjøvik i går: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet Juni 4, 2011 Så en R8 på Gjøvik i går: ja : sort en med prøveskilt=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet Juni 4, 2011 Korrekt! Ikke så vanskelig å se på avstand at det ikke var en vanlig Audi - brei og lav:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet Juni 7, 2011 Spotta et helt ras med forumbiler i helga ved LIllehammer-traktene og når jeg var innom Hamar city en tur. Gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet Juni 7, 2011 Btw, hvem er denne sin?! Seriøst helt RÅ!!! Stod parkert utenfor Katta, eller hva dere kaller den tulleskola. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Juni 10, 2011 Btw, hvem er denne sin?! Seriøst helt RÅ!!! Stod parkert utenfor Katta, eller hva dere kaller den tulleskola. Denne er høyrerattet? Isåfall jobber han såvidt jeg vet på Statoil Kallerud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Juni 10, 2011 Det er ihvertfall en høyreratta T2 som går herover, men den er ikke split, samt den er grønn og hvit. Men mulig vi ikke snakker om samme bil, Jens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Juni 10, 2011 Det er ihvertfall en høyreratta T2 som går herover, men den er ikke split, samt den er grønn og hvit. Men mulig vi ikke snakker om samme bil, Jens:) Akkurat den tenkte je på å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Juni 10, 2011 Svart Rs5 spotta på hamar i dag, like ved stasjonen.. Er vel den samme nederlandskregistrerte som folk her har sett før:P Uansett en deilig bil:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Juni 10, 2011 Det er ihvertfall en høyreratta T2 som går herover, men den er ikke split, samt den er grønn og hvit. Men mulig vi ikke snakker om samme bil, Jens:) Med tanke på sjeldenheten av disse bilene så snakker vi nok om samma. Fargesynet mitt henger ikke helt på greip Når du sier det så er vel ikke den i området split, nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Juni 14, 2011 En rød ur-quattro kjørende nordover på e6 lillehammer for 5min siden. Sexy å møte et slikt smykke midt blant alle corollaene.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Juni 14, 2011 Einser Golf, av typen LS og 79 mod. eller eldre, spottet i dag. UE43340 var vel skiltnummeret. Så ut som en kurant bruksveteran:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Juni 14, 2011 spotter en lav og brei 3er med gule vento lykter nesten hver dag, å det irriterer meg litt over att jeg ikke vet hvem det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Juni 14, 2011 spotta vågen idagtidlig på vei til jobb. sku tro han hadde forsovet seg for så bare ei grå strek som feis forbi meg på bergshøgda på E6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Juni 16, 2011 Spotta en hvit scirocco, BR registrert med vv audi skiltplate på 33'n mellom Lena og Kapp klokka halv 3 i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Juni 17, 2011 Spotta Tore Kvilten ved midtskogen i dagtidlig:-D. Med e30'n. Digg å møte sånne fine biler etter vegen:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...