#676 Skrevet August 16, 2011 Det var nok meg det, kjente igjen bilen din fra her inne...ser snasen ut: smil : Tenkte kansje det var deg ja hehe Møtte deg ved Bjørns kro, Kim Rune. Men hilsa du? Næh... gjor du ? hmm kjørte du golfen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#677 Skrevet August 16, 2011 kim rune er dårlig til å hilse ja! møtte han i lhmr sentrum i går, han hilsa ikke da heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#678 Skrevet August 16, 2011 gjor du ? hmm kjørte du golfen ? Jau, blinka med blinklysa gjorde jeg og. Sløving 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#679 Skrevet August 16, 2011 men fader heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#680 Skrevet August 17, 2011 kim rune er dårlig til å hilse ja! møtte han i lhmr sentrum i går, han hilsa ikke da heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#681 Skrevet August 17, 2011 Tror han ser ann den han møter:p hilste på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#682 Skrevet August 17, 2011 han flytta ikke blikket engang, skulle tru han sov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#683 Skrevet August 17, 2011 haha sitt ikke konstant å ser på biler jeg møter men spotta denna på campingen i dag!! FET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#684 Skrevet August 19, 2011 kem var så dette? ble kom ut fra br.dal dro fobri meg i 2felten mot hamar her på torsdag (jeg kjørte hiace, profilert med relacom på) dro på noe fryktelig oppover og tror det kansje er klubbmedlem? skiltet lå i vinduet forran iallefall. så ikke heeeeelt standard ut meget pen, og fryktelig pen lyd i vogna (i forhold til denna jævla 2.5 TD knatrekassa jeg dura i ) trur vogna var VH regga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#685 Skrevet August 19, 2011 kem var så dette? ble kom ut fra br.dal dro fobri meg i 2felten mot hamar her på torsdag (jeg kjørte hiace, profilert med relacom på) dro på noe fryktelig oppover og tror det kansje er klubbmedlem? skiltet lå i vinduet forran iallefall. så ikke heeeeelt standard ut meget pen, og fryktelig pen lyd i vogna (i forhold til denna jævla 2.5 TD knatrekassa jeg dura i ) trur vogna var VH regga Morten Bekkelund her på forumet du møtte tenker jeg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=212596 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#686 Skrevet August 21, 2011 Kan nok bekrefte at det er bilen til Morten Bekkelund. Spotta Vegar Strand i sin passat i Hamar igår tror jeg... Var dog litt usikker, så ble ikke noe hils eller blink fra min side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#687 Skrevet August 22, 2011 Spottet Christer Antonsen flere ganger i går med sine Beige A3 Herlig oppsett med senk å felg på den jaa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#688 Skrevet August 22, 2011 Kan nok bekrefte at det er bilen til Morten Bekkelund. Spotta Vegar Strand i sin passat i Hamar igår tror jeg... Var dog litt usikker, så ble ikke noe hils eller blink fra min side Stemmer det:) Flau av å kjøre den nå.. Mangler en speil kappe og kjører med vinter hjul:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#689 Skrevet August 22, 2011 så en skamlav grå passat 35i på obs i dag,noen her?så ut som den passer best på parkettgulv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#690 Skrevet August 22, 2011 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#691 Skrevet August 22, 2011 ja,var nok denne,fin på norske veier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#692 Skrevet August 22, 2011 hehe hans kjetil sin detta LAV spotta deg på obs her om dagen stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#693 Skrevet August 22, 2011 hender seg at je må ha litt mat ama:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#694 Skrevet August 24, 2011 Jeg så en grom rød Urquattro på vei mot Gausdal i går, mulig det var en coupe quattro da jeg ikke så fronten på den, bråka gjorde den værtfall :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#695 Skrevet August 24, 2011 spotta hans kjetil i rundkjøringa på obs igår..sku tro han kjører på luft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#696 Skrevet August 24, 2011 spotta hans kjetil i rundkjøringa på obs igår..sku tro han kjører på luft! Meg a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#697 Skrevet August 25, 2011 Meg a? Spotta mr eriksen på e6 idag mellom ottestad og jønsberg men tror dere han såg meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#698 Skrevet August 25, 2011 Spotta mr eriksen på e6 idag mellom ottestad og jønsberg men tror dere han såg meg? Nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#699 Skrevet August 25, 2011 "spotta" denne i dag, kansje litt sært og legge ut, mtp at jeg var i samme hus som eier av denne i dag (ikke hos eier) mens jeg var på jobb tror ikke jeg har sett denne på noen bilder før? (dette er på gjøvik forresten, adresse "ukjent") klubb-skiltplater. trur det var ei frøken som kjørte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#700 Skrevet August 25, 2011 "spotta" denne i dag, kansje litt sært og legge ut, mtp at jeg var i samme hus som eier av denne i dag (ikke hos eier) mens jeg var på jobb tror ikke jeg har sett denne på noen bilder før? (dette er på gjøvik forresten, adresse "ukjent") klubb-skiltplater. trur det var ei frøken som kjørte den? Tror denne frøkna jobber på Statoil Mjøsstranda på Gjøvik gitt. Står ofte der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...