#726 Skrevet September 3, 2011 så en haug av gromme biler i rundkjøringen ved 24 timern,dom kom som perler på en snor:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#727 Skrevet September 3, 2011 Spotter Stian Mangerud hele tia jeg ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#728 Skrevet September 3, 2011 Spotter Stian Mangerud hele tia jeg ;p jaha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#729 Skrevet September 3, 2011 Spotta raymond mellom brummundal og høgda onsdag ettermiddag hehe, ja , men jeg så ikke deg i din Kia heehhe Spotta forøvrig, Vågen i Rocco, Steffen i CC, Morten i Rocco, Simen i Bora, Emil i TT, Øystein i Golf i sladrespeilet hjem fra lillehammer i dag hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#730 Skrevet September 5, 2011 jaha? Tror det er deg hvertfall. Kjører drosje jeg vettu Ser ganske mange, ganske ofte Og skal nevnes at det ikke er så mange B6'r i den fargen som går i Lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#731 Skrevet September 6, 2011 Møtte på Vegard Stand i den lave passaten på Elverumsveien ved Ridabu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#732 Skrevet September 6, 2011 Tror det er deg hvertfall. Kjører drosje jeg vettu Ser ganske mange, ganske ofte Og skal nevnes at det ikke er så mange B6'r i den fargen som går i Lillehammer ahh ja måtte dra noen runder avetth:) er til salgs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#733 Skrevet September 6, 2011 Møtte på Vegard Stand i den lave passaten på Elverumsveien ved Ridabu. Lav å lav:) skulle vært lavere, men gidder ikke bruke en halv time for å snu på butikken;) Men din var lav så det ut som:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#734 Skrevet September 9, 2011 Lav å lav:) skulle vært lavere, men gidder ikke bruke en halv time for å snu på butikken;) Men din var lav så det ut som:) Den så hvertfall lav ut når jeg møtte deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#735 Skrevet September 11, 2011 (endret) På vei til Gatebil Rudskogen møtte jeg Anders Lillejordet i sin røde Golf st.v ved Espa, og På vei hjem fra Gatebil spotta jeg Bård med sin røde 4´r golf ved nye bom stasjonen ved Nebbenes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#736 Skrevet September 12, 2011 spotta akk en lav strøken vw bus med splittrute ved br. dal. kjørte nesten av veien : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#737 Skrevet September 12, 2011 tror jeg har møtt den jeg å i hamar med vinduene ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#738 Skrevet September 12, 2011 Er trond havig bjørke som har denne: ) Dønn strøken: ) Skal finne bilde: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#739 Skrevet September 12, 2011 Denne det er snakk om? Ser nice ut vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#740 Skrevet September 12, 2011 Denne det er snakk om? Ser nice ut vertfall! Jepp: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#741 Skrevet September 12, 2011 ikke den jeg møtte idag den va mere lysegrønn/blå elns uten noe skilt framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#742 Skrevet September 12, 2011 ikke den jeg møtte idag den va mere lysegrønn/blå elns uten noe skilt framme Aha, jeg trudde det . men denne er nydelig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#743 Skrevet September 12, 2011 ja den va sjukt nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#744 Skrevet September 13, 2011 Fin luftkjølt på parkeringa her på jobben i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#745 Skrevet September 13, 2011 Spotta Rolf i jetta'n i elverum nå Fiiiin bil asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#746 Skrevet September 13, 2011 Hvor var du? spotta noen klubbiler utenfor kremmerhuset, blandt annet en golf country:) Spotta raymond mellom brummundal og høgda onsdag ettermiddag, og simen i tunnellen ned til strandtorget torsdag halv 7 Synes jeg så deg også, var innom Shell på andre sida av veien for Kremmerhuset mener jeg! Det var nok meg i Køntri ja! Hehe =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#747 Skrevet September 14, 2011 Mon tro om jeg nettopp spotta Tor Egil på påkjøringa til E6 ved Pellervika? Hmmmm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#748 Skrevet September 16, 2011 Tror jeg så han med Golf Country og Rød 3er stv på biblioteket på lena idag, drev å styra med en unge inn og ut av bilen Tøff 3er da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#749 Skrevet September 19, 2011 Han har jeg å spotta utenfor biblioteket før å rett etter skolen Men det var i mai tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#750 Skrevet September 19, 2011 (endret) Var en tur på Gjøvik på lørdag å spotta denne ved Peppes Pizza. Var V8er utgaven og hadde prøveskilter Og parkerte ved en A4 nesten helt lik min i parkeringshuset på CC. Var RJ registert. Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...