#826 Skrevet Oktober 9, 2011 Gamle øieren sin; tor Erik Vardeberg fra Brumunddal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#827 Skrevet Oktober 9, 2011 lurer på om det var mr ulen som var på gamle esson i daln i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#828 Skrevet Oktober 9, 2011 tviler sterkt på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#829 Skrevet Oktober 9, 2011 lignet på bilen din,så ut som at felgene var omtrent samme også,lav var den også,eller går det en tvilling i brumunddal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#830 Skrevet Oktober 9, 2011 sikkert Kim andre Smeby du har sett bor i br. dal.. og bila er langt ifra like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#831 Skrevet Oktober 9, 2011 om felgene hans er konkave så var det sikkert den,så egentlig ikke så nøye på den,hadde det litt travelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#832 Skrevet Oktober 11, 2011 Ikke en bil, men spotta Trond Giske spaserende i Oslo i dag:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#833 Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg så Erik Solheim på Kiwi Øyer i helga... Ante uråd da jeg så en kar i dress sto og lente seg på en halvgrom Mercedes E-klasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#834 Skrevet Oktober 11, 2011 Yeah right:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#835 Skrevet Oktober 11, 2011 Yeah right:nana: Øyh! Kaller du meg løgner?!? Han har visst hytte i Øyer et sted, uten at det bryr meg nevneverdig hvor Tilfeldigvis samme dag som Vinmonopolet i Øyer åpnet, men det var vel heller tilfeldigheter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#836 Skrevet Oktober 11, 2011 Om du ikke er en løgner, så får du ihvertfall ikke spre rykter om at Erik Solheim er hard på flaska, da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#837 Skrevet Oktober 11, 2011 Øyh! Kaller du meg løgner?!? Han har visst hytte i Øyer et sted, uten at det bryr meg nevneverdig hvor Tilfeldigvis samme dag som Vinmonopolet i Øyer åpnet, men det var vel heller tilfeldigheter:p Han er fra området, så det er kanskje ikke så rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#838 Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg spotta Ola oppi høgget her.. Har kjørt derom et par dager nå, må jo ut å lyse litt i skogen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#839 Skrevet Oktober 12, 2011 spotter ola nesten vær dag mellom hamar og br. dal 15:45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#840 Skrevet Oktober 12, 2011 jeg spotta brage i går snikende på sykehuset, og spotta han igjen idag med is (?)i handa på statoil!!!! I Arbeidstida! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#841 Skrevet Oktober 12, 2011 jeg spotta brage i går snikende på sykehuset, og spotta han igjen idag med is (?)i handa på statoil!!!! I Arbeidstida! Har da sett Brage spise is i arbeidstida maaange ganger. Kanskje han er profesjonell istestesterspion ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#842 Skrevet Oktober 12, 2011 Har da sett Brage spise is i arbeidstida maaange ganger. Kanskje han er profesjonell istestesterspion ?! undercover ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#843 Skrevet Oktober 12, 2011 Var nok burger gitt. For kaldt for is nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#844 Skrevet Oktober 12, 2011 Var nok burger gitt. For kaldt for is nå Og du kaller deg for helsepersonell!!! For et forbilde........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#845 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg driter vel i hva folk spiser? Er jo allmenn kunnskap at ambulansepersonell henger på bensinstasjon og spiser pølse og burger, så tror ikke særlig mange bruker oss som forbilder for å spise "sunt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#846 Skrevet Oktober 12, 2011 Har da sett Brage spise is i arbeidstida maaange ganger. Kanskje han er profesjonell istestesterspion ?! Nå er vel du en medvirkende årsak til akkurat det, så hysj på deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#847 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg driter vel i hva folk spiser? Er jo allmenn kunnskap at ambulansepersonell henger på bensinstasjon og spiser pølse og burger, så tror ikke særlig mange bruker oss som forbilder for å spise "sunt" Jeg har blitt chubby fordi jeg så opp til deg, Brage:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#848 Skrevet Oktober 14, 2011 Observerer stadig vekk en sølvgrå Passat 3B sedan med BH når jeg er på tur til/fra jobb. Klubbmedlem mon tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#849 Skrevet Oktober 15, 2011 Hadde en jævlig pen A8 4.2 bak meg mellom Kapp og Gjøvik for en times tid siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#850 Skrevet Oktober 20, 2011 Hvit R8 ble sett ved Sundvollen i dag - ikke et dumt syn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...