#951 Skrevet April 1, 2012 Sikkert fordi jeg for en gangs skyld ikke gjorde stort ut av meg (annet enn da vi heiet på Aslan:D) type rød? så ikke deg der Type rød og med prøveskilter:) Så Petter såvidt og det samme med Steffen, men fikk ikke mer kontakt enn det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#952 Skrevet April 1, 2012 Jeg så deg, Ola, sammen med det gamle kameraet mitt:p Men vi kjørt BMW 1-serie og var for det meste i bilen, utenom når jeg snakket med Roger. Heftig med Aslan i dag: rock : Aha, du såg det ja: ) hehe, da var det ikke rart jeg ikke såg deg da, for jeg forventer ikke å seg i no bmw; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#953 Skrevet April 1, 2012 Jeg prøvde å hilse når vi kjørte forbi, men til liten nytte:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#954 Skrevet April 1, 2012 Ja, var nok til lita nytte det ja:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#955 Skrevet April 1, 2012 ah den med prøveskilter såg jeg jo fler ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#956 Skrevet April 1, 2012 ah den med prøveskilter såg jeg jo fler ganger Våken for en gangs skyld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#957 Skrevet April 1, 2012 Hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#958 Skrevet April 1, 2012 Mads: du kjørte en 1serie type rød med angeleyes? Tror du lå meg Morten på vei inn på strandtorget.. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?0ezpre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#959 Skrevet April 1, 2012 Heeeeelt riktig, Steffen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#960 Skrevet April 2, 2012 spotta en svart audi a4 b6 i Lenagata som var veldig pen. med rs4 felger tror jeg, senket veldig pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#961 Skrevet April 2, 2012 spotta en svart audi a4 b6 i Lenagata som var veldig pen. med rs4 felger tror jeg, senket veldig pent. Spotta deg faktisk hehe spotta den a4'n jeg også, var ikke rs4 felger, men lignet:) fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#962 Skrevet April 3, 2012 Spotta KIm og Petter på Hamar i går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#963 Skrevet April 3, 2012 Spotta KIm og Petter på Hamar i går! Henger mye sammen nå, trur dem har noe på gang jeg altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#964 Skrevet April 3, 2012 Henger mye sammen nå, trur dem har noe på gang jeg altså Er ikke allene om å tro det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#965 Skrevet April 3, 2012 spotta en svart audi a4 b6 i Lenagata som var veldig pen. med rs4 felger tror jeg, senket veldig pent. Sikkert pål nyhagebråten vanlig s-line understell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#966 Skrevet April 3, 2012 Henger mye sammen nå, trur dem har noe på gang jeg altså Godt og få det bekreftet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#967 Skrevet April 3, 2012 Sikkert pål nyhagebråten vanlig s-line understell? Okei, pen var den i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#968 Skrevet April 3, 2012 Sikkert pål nyhagebråten vanlig s-line understell? Denne var lavere:) også var den mer mørk blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#969 Skrevet April 4, 2012 Henger mye sammen nå, trur dem har noe på gang jeg altså : doggy : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#970 Skrevet April 4, 2012 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#971 Skrevet April 4, 2012 ÅÅÅÅH,, HÅÅÅ... Kim Rune var overlegen idag!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#972 Skrevet April 4, 2012 Sjokk:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#973 Skrevet April 4, 2012 Kjærlighet gjør blind, vettu. Får ikke med seg noe når han sitter og tenker på Petter hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#974 Skrevet April 4, 2012 var sikkert så konsentrert om og ikke kantkjøre felgene sine i rundkjøringa ved strandtorget at han ikke kunne se til siden BTW jææævli med blårøyk det kom ut av rævhullet på bilen din når du kjørte ut ifra rundkjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#975 Skrevet April 4, 2012 Nå synes jeg tråden her begynner å skjeie litt vel mye ut. De siste innleggene har passet mer inn i off-topic enn i spottings av biler synes jeg. Husk hva denne tråden er til. Mobbe Kim Rune og Petter kan vi gjøre i off-topic eller på gata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...