#1001 Skrevet April 13, 2012 tipper jeg spotta en viss Mr. Grasto i dag. på vingnes, da han kom fra jørstadmovegen og inn til vingromvegen.. jeg kom fra vingarvegen noe konsa på kjøringa si gitt ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1002 Skrevet April 13, 2012 Spotta Glenn i sin A5 med Vossen Wheels i hamar! Ser riktig ut, og felgene ser digg ut selv i fart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1003 Skrevet April 13, 2012 Spottet denne på onthe i stad. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?zdifza en jeg jobber sammen med som eier denne, kul bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1004 Skrevet April 13, 2012 tipper jeg spotta en viss Mr. Grasto i dag. på vingnes, da han kom fra jørstadmovegen og inn til vingromvegen.. jeg kom fra vingarvegen noe konsa på kjøringa si gitt ;p Haha, jeg la merke til en golf som kom fra Vingarvegen ja. Men turte ikke stirre for mye haha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1005 Skrevet April 14, 2012 Spotta en hævv med klubbiler i sta, fikk ikke mulighet til å være med på vårmønstring sjøl dessverre. Men spotta Steffen in person og ble liggende bak Petter bort til.. Jah, et kryss ved ei bru.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1006 Skrevet April 14, 2012 PAPARAZZIIIIIIII 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1007 Skrevet April 14, 2012 Hahaha, deg så jeg ikke.. Er det ved rundkjøringa hvor jeg kjører retning olrud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1008 Skrevet April 14, 2012 Spotta att Stig Arne når han kjøpte fór i Dala i kveld:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1009 Skrevet April 15, 2012 Hahaha, deg så jeg ikke..Er det ved rundkjøringa hvor jeg kjører retning olrud? Haha, sto nå der med Jetta'n jeg Stemmer, du kom fra E6 nordgående og kjørte 3/4 i rundkjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1010 Skrevet April 15, 2012 en jeg jobber sammen med som eier denne, kul bil:) Jobber du med Kenneth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1011 Skrevet April 15, 2012 Spotta att Stig Arne når han kjøpte fór i Dala i kveld:-) Var du ilag med Kim Rune? Mente jeg så bilen has når jeg sto og venta på maten.. Var akkurat ferdig med gigantisk familiebursdag her da, så vi var klar for burgermat etter alle kakene.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1012 Skrevet April 15, 2012 Nei, jeg sto å fylte diesel når du parkerte;-) Greit med burger da!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1013 Skrevet April 15, 2012 spotta meg sjøl i mange butikkvinduer i dag ;P haha ingen som er ute så tidlig på en søndag gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1014 Skrevet April 17, 2012 Spotta kristian på obs Rudshøgda i sta!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1015 Skrevet April 17, 2012 Jobber du med Kenneth? jepp, han har begynt hos oss får ei stund siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1016 Skrevet April 17, 2012 Spotta bilen til Espen Nordsjø.. den så ikke pen ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1017 Skrevet April 19, 2012 Spotta kristian på obs Rudshøgda i sta!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1018 Skrevet April 19, 2012 Bilen din i hvertfall:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1019 Skrevet April 20, 2012 Bilen din i hvertfall:-) Kan stemme det når jeg tenker meg om. Kjerringa sku ha maling så jeg kunne få malt litt Hvor innpå der var du? Såg deg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1020 Skrevet April 21, 2012 Spotte en gjeng på hamar idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1021 Skrevet April 21, 2012 Spotta deg neddi der å satt baki en sierra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1022 Skrevet April 21, 2012 du gjorde det du ja hehe=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1023 Skrevet April 21, 2012 Spotta nå en haug med Vw på Kremmerhuset i dag. Per Olav Furuhaugen var ihvertfall en av dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1024 Skrevet April 21, 2012 Hvit BR-regga Rocco med skiltplater utenfor Tapeo på Gjøvik nettopp. Fet bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1025 Skrevet April 22, 2012 Spotta en rød 90/s2 coupe med noe som jeg vil påstå var en femmer i Lillehammer i går kveld. Fikk ikke sett mye av den. Klubb bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...