Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

haha konge bil mads :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, den er helt rå faktisk:D Aldri et feilslag, og bruker faktisk ikke bensin - en dråpe eller to bare:p

 

Skulle egentlig vrakes, så jeg reddet den for vrakpanten. Feilene på EU var: Ulyd i bremser bak (ga seg etter to min kjøring), høy CO og motorvarmerkontakt som var plassert sånn som den er på bildet: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, den er helt rå faktisk:D Aldri et feilslag, og bruker faktisk ikke bensin - en dråpe eller to bare:p

 

Skulle egentlig vrakes, så jeg reddet den for vrakpanten. Feilene på EU var: Ulyd i bremser bak (ga seg etter to min kjøring), høy CO og motorvarmerkontakt som var plassert sånn som den er på bildet: dum :

 

skjønner godt den greia med motorvarmerkontakta,

tenk om du skulle treffe på ei stikkkontakt etter veien? BRÅSTOPP, farlige greier:P

Rå bil altså hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sier det, så er det mange stikkontakter jeg har måttet bråsvingt unna etter veien, ja. Men ikke rart, så dårlig skiltet det er der det er fare for å kjøre på stikkontakter: dum :

 

Ja, Yåtan in my heart, sier jeg bare: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sier det, så er det mange stikkontakter jeg har måttet bråsvingt unna etter veien, ja. Men ikke rart, så dårlig skiltet det er der det er fare for å kjøre på stikkontakter: dum :

 

Ja, Yåtan in my heart, sier jeg bare: smil :

 

pass deg får dobbeltstikkere, er dem som er værst visstnok:P

særlig de lavtbyggende:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Ikke noen som har sett den blå Multivanen med hvite dekksider i Hamarområdet, da ?

 

Eller blir sånne biler såpass schwære at dem ikke vises : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emil's TT spotta på tur ned fra Gåsbu! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg også spottet Emil og TT`n på Esso Storhamar onsdag var det vel..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne RS5'en idag jeg også. steike for en bil!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en R8 på Gjøvik i går: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en R8 på Gjøvik i går: ja :

 

sort en med prøveskilt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt! Ikke så vanskelig å se på avstand at det ikke var en vanlig Audi - brei og lav:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta et helt ras med forumbiler i helga ved LIllehammer-traktene og når jeg var innom Hamar city en tur. Gøy :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, hvem er denne sin?! Seriøst helt RÅ!!! Stod parkert utenfor Katta, eller hva dere kaller den tulleskola.

 

DSC00959.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, hvem er denne sin?! Seriøst helt RÅ!!! Stod parkert utenfor Katta, eller hva dere kaller den tulleskola.

 

Denne er høyrerattet? Isåfall jobber han såvidt jeg vet på Statoil Kallerud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall en høyreratta T2 som går herover, men den er ikke split, samt den er grønn og hvit. Men mulig vi ikke snakker om samme bil, Jens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall en høyreratta T2 som går herover, men den er ikke split, samt den er grønn og hvit. Men mulig vi ikke snakker om samme bil, Jens:)

 

Akkurat den tenkte je på å:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart Rs5 spotta på hamar i dag, like ved stasjonen.. Er vel den samme nederlandskregistrerte som folk her har sett før:P Uansett en deilig bil:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall en høyreratta T2 som går herover, men den er ikke split, samt den er grønn og hvit. Men mulig vi ikke snakker om samme bil, Jens:)

 

Med tanke på sjeldenheten av disse bilene så snakker vi nok om samma. Fargesynet mitt henger ikke helt på greip :P

Når du sier det så er vel ikke den i området split, nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En rød ur-quattro kjørende nordover på e6 lillehammer for 5min siden. Sexy å møte et slikt smykke midt blant alle corollaene.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einser Golf, av typen LS og 79 mod. eller eldre, spottet i dag. UE43340 var vel skiltnummeret. Så ut som en kurant bruksveteran:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotter en lav og brei 3er med gule vento lykter nesten hver dag, å det irriterer meg litt over att jeg ikke vet hvem det er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta vågen idagtidlig på vei til jobb. sku tro han hadde forsovet seg for så bare ei grå strek som feis forbi meg på bergshøgda på E6 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit scirocco, BR registrert med vv audi skiltplate på 33'n mellom Lena og Kapp klokka halv 3 i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Tore Kvilten ved midtskogen i dagtidlig:-D. Med e30'n. Digg å møte sånne fine biler etter vegen:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.