Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Noen av dere her som jobber på Access Hamar? Eller hvertfall holder til i Access bygget..

Hvit Bora med Keskin felger og blå Scirocco er observert ved siden av min gamle, slitne blå Passat:)

Begynt å jobbe på Hamar denne måneden, så ser nok stadig noen av dere på denne siden av Mjøsa..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tippe det er Simen Overmo og Glenn Erik Kolloen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg møtte Brage igår rett nord for Vinstra igår....ække ueffen den golfen heller altså: rock :

 

Men i dag stemte det! Jeg hilsa til og med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit scirocco, BR registrert med vv audi skiltplate på 33'n mellom Lena og Kapp klokka halv 3 i dag.

 

Kristin misstenker jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i dag stemte det! Jeg hilsa til og med ;)

Hilsa jeg og: vinke : Men var litt sein i avtrekkern:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte kim Andre 2 ganger ved furnes på onsdag og Stig Are ved biltema trur jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte Kim Rune på Obs Rudshøgda i stad:)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte på en svart audi a3? mellom e6en og løten, du blinka på meg.. satt i min egen verden ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kim Rune og fruen, når jeg gikk over veien i Hamar i sta :P Tenkte egentlig og stå foran :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Nissan Skyline med prøveskilt på cc gjøvik i dag.. Noen som veit noe om denne heller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart en? Så den drev å kjørte rundt CC på Søndag også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart ja. Med Nismo klistermerker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, spotta en mørkegrønn corrado (mener jeg det var vertfall) i rundkjøringa fra Raufoss mot Gjøvik rundt en kvart på 7 i dag tidlig , så ut som var ganske så strøken. Klubb bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en golf 1/2 cab , grønn LAV i går på E6 ved hamar med prøveskilt.. klubb bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere her som jobber på Access Hamar? Eller hvertfall holder til i Access bygget..

Hvit Bora med Keskin felger og blå Scirocco er observert ved siden av min gamle, slitne blå Passat:)

Begynt å jobbe på Hamar denne måneden, så ser nok stadig noen av dere på denne siden av Mjøsa..:)

 

Jeg som har den blå sciroccoen og Simen Overmo med sin hvite Bora :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en golf 1/2 cab , grønn LAV i går på E6 ved hamar med prøveskilt.. klubb bil?

 

Muligens fra Lillehammer han der. Vet ikke no navn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Tore Kvilten ved midtskogen i dagtidlig:-D. Med e30'n. Digg å møte sånne fine biler etter vegen:-D

Ja, jeg satsa på at du visste at det var meg, så jeg ga deg et lite blink med lysa. Blunker en ukjent bil med lysa til meg så blir jeg nervøs for kontroll av en eller annen sort :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta simen ved Hamarvegen 240 idag. Meeeed deeeeeeet " :D " ... Simen har fått seg så det ut til :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, mye fint etter vegen i dag ja.

 

1 blå a4 stasjonvogn parkert på skreia, s4 fanger ++

1 Nydlig sølvgrå passat med stor svart grill på vei mot lena

Så var det en grønn kadett av noe slag som så strøken ut ^^

Samt en s40 som tilhører en på jobben :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Vågen lurte litt når det kom en oransje golf i vangvegen med noen tullete folk inni :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg i traktene rundt Mjøsa jeg også..En liten ferie sammen med datteren min og samboeren, skal på Hunderfossen imorgen og Torsdag:) Hvis noen får øye på en sort Touareg med sølvgrå underplate forran og bak så er det meg. Bor på Hafjell Booking frem til Lørdag. Spotta en grønn A4 B5 avant på Peppez Pizza rett over hytten vår nettopp, hadde RS6 felger, røde calippere og klubbmerker i siderutene bak. Spotta noen biler med klubbskilter på tur nedover også, en sølvgrå A3 lengre oppe ved Vinstra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, mye fint etter vegen i dag ja.

 

1 blå a4 stasjonvogn parkert på skreia, s4 fanger ++

1 Nydlig sølvgrå passat med stor svart grill på vei mot lena

Så var det en grønn kadett av noe slag som så strøken ut ^^

Samt en s40 som tilhører en på jobben :D

 

Audien er en S4, hvis du tenkte på den utenfor Hveem elektro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg i traktene rundt Mjøsa jeg også..En liten ferie sammen med datteren min og samboeren, skal på Hunderfossen imorgen og Torsdag:) Hvis noen får øye på en sort Touareg med sølvgrå underplate forran og bak så er det meg. Bor på Hafjell Booking frem til Lørdag. Spotta en grønn A4 B5 avant på Peppez Pizza rett over hytten vår nettopp, hadde RS6 felger, røde calippere og klubbmerker i siderutene bak. Spotta noen biler med klubbskilter på tur nedover også, en sølvgrå A3 lengre oppe ved Vinstra..

 

Ta en titt i sørenden av parkeringa på Hunderfossen på torsdag, så ser du nok en hvit Golf :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den A4 B5'n er å se daglig i Lillehammer byen.

 

Eneste jeg ikke liker er luftinntaket på panseret som er laget med audiringene og led baklyktene.

 

Ellers ser det ut som en strøken bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.