Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Ta en titt i sørenden av parkeringa på Hunderfossen på torsdag, så ser du nok en hvit Golf :P
Skal du dit? Tro meg, jeg er rimelig våken når det gjelder å se etter klubbiler..:) Fruen er pisslei og sier: "Håper ikke denne ferien fyller opp alle kamera med bilbilder"..hehe. Selv går jeg med Audi Fleece jakke med diger Audi logo på ryggen så er ikke vanskelig å gjenkjenne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nettopp en gul S3 med sorte felger på parkeringa. Rimelig lav og kul(gul) bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du dit? Tro meg, jeg er rimelig våken når det gjelder å se etter klubbiler..:) Fruen er pisslei og sier: "Håper ikke denne ferien fyller opp alle kamera med bilbilder"..hehe. Selv går jeg med Audi Fleece jakke med diger Audi logo på ryggen så er ikke vanskelig å gjenkjenne..

 

Jeg bor der ;) nærmeste huset til nedre parkeringsplass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i området som eier en mørk grå CV-registrert Scirocco? Så rimelig feit ut, møtte den i Lom både i går og i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den A4 B5'n er å se daglig i Lillehammer byen.

 

Eneste jeg ikke liker er luftinntaket på panseret som er laget med audiringene og led baklyktene.

 

Ellers ser det ut som en strøken bil :)

 

trur han bor rett bortafor meg på vingnes her? el mulig jeg tar feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur han bor rett bortafor meg på vingnes her? el mulig jeg tar feil?
Så ikke frontn, kun rumpa på bilen jeg iallefall. 18" RS6-1 felg, litt senket, grønn og klubbskilter i siderutene bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nettopp en gul S3 med sorte felger på parkeringa. Rimelig lav og kul(gul) bil..

 

Spotta denne i dag jeg også, på Hunderfossen.

Sto parkert rett foran den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i området som eier en mørk grå CV-registrert Scirocco? Så rimelig feit ut, møtte den i Lom både i går og i dag.

 

møtte den i Skjåk i dag også!

 

Sota hele vegen rundt den gitt :P

 

 

Så forresten en sort S2 Sedan på vinstra igår, med ei dame(?) bak rattet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en KNALL grønn A3 8p med svart panser og rieger styling i hamar i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta kim rune på hamar i dag : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur han bor rett bortafor meg på vingnes her? el mulig jeg tar feil?

 

Det vet jeg ingen ting om gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor der ;) nærmeste huset til nedre parkeringsplass.
Har du en campingvogn utenfor huset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men naboen har. Jeg er på jobb, så det står nok bare en sort A6 utenfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men naboen har. Jeg er på jobb, så det står nok bare en sort A6 utenfor.
A6 C4? Isåfall var jeg bortom å gløtta på huset ditt ista:) Spotta også en Audi S8 SD reg på parkeringa nylig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6 C4? Isåfall var jeg bortom å gløtta på huset ditt ista:) Spotta også en Audi S8 SD reg på parkeringa nylig..

 

Korrekt ;) Skitten, ripete og fæl :P

Skal få seg en skikkelig omgang verdig en tråd i løpet av august. Hehe...

Det var vel ikke du som sto og tok bilde når jeg kom hjem nå, forresten...? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt ;) Skitten, ripete og fæl :P

Skal få seg en skikkelig omgang verdig en tråd i løpet av august. Hehe...

Det var vel ikke du som sto og tok bilde når jeg kom hjem nå, forresten...? :P

Damn, jeg ble busta..hehe. Var å titta og så ingen golf, i det jeg snudde meg hørte jeg en bil og snudde meg og da var du kommet hjem. Måtte da ta et bilde:) Tok en litt nærmere titt nå når vi dro, felgene kledde bilen godt:) Meget pen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en mørkegrå DN registrert Golf 6 med klubbskilter utenfor Kiwi idag. Samt bilde av Brage sin Mk6:)

P1000818_.jpg

P1000968_.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta kenth håvard på obs idag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta kenth håvard på obs idag ;)

 

Jasså gitt? :P Venton står på jobben om dagen så tenkte jeg skulle blåse av litt støv i dag å bruke den ned til OBS ;)

 

Jeg spotta forøvrig dama til ola ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte oppi rompa på Brage nylig. Så du ikke jeg blinka til deg Brage? Akkurat i det du kjørte inn i rundkjøringa ved Esso'n..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spotta forøvrig dama til ola ;)

 

Fikk høre dætta:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte oppi rompa på Brage nylig. Så du ikke jeg blinka til deg Brage? Akkurat i det du kjørte inn i rundkjøringa ved Esso'n..

 

Tenkte meg det var deg ja : vinke :

Men nei, så ikke noe blinking. Afrika-bilen din så meget bra ut i speilet : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta både burgunder einser med kromfangere, og rød rs2 mellom Elverum og Hamar rundt 17.30 i dag. Rundt Ridabu mener jeg å huske :P

Finnes bilene her inne kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom en gammal audi 80 cc bak meg i går kveld, blinka som en tulling. Noen fra her ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var i oslo en tur i dag, og på tur hjem møtte jeg opp til flere klubb biler , men ingen jeg dro noe spes kjensel på, noen som vet om disse? :

 

1. Sort Audi A3 S-line -06-07 model, PP 61... (og no),klubb skiltplater, pen og clean, mørke ruter,så ut som om den hadde noe BBS hjul(litt vanskelig å se i fart men), jeg kjørte forbi og ga han tommelen , så kjørte han forbi meg og ga meg tommelen og svingte av ved Jessheim

 

2. Eldre type A4 sedan, VF..... og no, så litt sliten ut men hadde klubbplater og tittet fælt etter meg.

 

3. Møtte en skamlav blå einzer med kant felger (hvite tror jeg) ved Espa, det var 2 i bilen og sjåføren vinka som bare det, jeg hilste tilbake men jeg klarte ikke se hvem det var..

 

"any ideas" : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.