Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

denna ja, er en unggutt fra vingnes som eier denna :P sinnsykt fet!

 

aldri sett denna bilen på vingnes her i grunn men ?? har hørt den dure bortover mot hil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble litt usikker på om jeg har hørt Vingrom eller Vingnes...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener Grasto sa vingnes, men ikke godt å si :P gammal er'n hvertfall ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en ganske mørk grå urquattro med hb-skilter på e6 brumunddal idag. Rundt 1500 tida :) Såg strøken ut det lille jeg såg. Ganske sikker på jeg har sett den her inne men klarer ikke koble den. Mener den hadde kvite felger også, sikkert comp hjul : rolleyes Noen som vet hvem det er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en ganske mørk grå urquattro med hb-skilter på e6 brumunddal idag. Rundt 1500 tida :) Såg strøken ut det lille jeg såg. Ganske sikker på jeg har sett den her inne men klarer ikke koble den. Mener den hadde kvite felger også, sikkert comp hjul : rolleyes Noen som vet hvem det er?

 

Høres veldig ut som Sigurd Bakken her inne sin, men den er SportQ breddet og full av klistermerker.

 

Edit: denne:

attachment.php?attachmentid=150006&d=128

 

Så en rød NE-regga Urquattro i Nordre Ål flere ganger i dag. Eier er fra Lillehammer, men jeg har glemt hva jeg fant ut han het... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en pen eldre Wv, grønnish, lav og med chroma felger? kan ha vært en scirocco eller noe.

Så spotta jeg en ROSA civic med hvite hjerter :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig ut som Sigurd Bakken her inne sin, men den er SportQ breddet og full av klistermerker.

 

Så en rød NE-regga Urquattro i Nordre Ål flere ganger i dag. Eier er fra Lillehammer, men jeg har glemt hva jeg fant ut han het... : dum :

 

den røde der lå til salg for en par år siden eller noe sånt fra sørlandet en plass.

drev og hadde så innmarig lyst på den. det er den urquattron som har gravert inn quattro i alle sette rygene og sydd med rød søm. prisen på og trekke opp at setten med graveringa var på 25 000. mener den lå ute til 250 000 får et par år siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig ut som Sigurd Bakken her inne sin, men den er SportQ breddet og full av klistermerker.

 

Edit: denne:

attachment.php?attachmentid=150006&d=128

 

Så en rød NE-regga Urquattro i Nordre Ål flere ganger i dag. Eier er fra Lillehammer, men jeg har glemt hva jeg fant ut han het... : dum :

 

Var sigurd jeg tenkte på også! men kan ikke huske at jeg så noen dekaler. ellers ligner bilen på en prikk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet..hmm husker ikke hva han heter men han har hvertfall en rød 3`er golf stasjonsvogn i dag.. både på gjøvik vulk og så kjørte jeg forbi han opp to-felten retning lena i dag.. men min høye og bronsjefarget eclipse :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet..hmm husker ikke hva han heter men han har hvertfall en rød 3`er golf stasjonsvogn i dag.. både på gjøvik vulk og så kjørte jeg forbi han opp to-felten retning lena i dag.. men min høye og bronsjefarget eclipse :P

 

Anders Lillejordet? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig, rød med sotet frontlykter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta denna her opp ved 60 sona ut av gjøvik mot hunndalen (aner ikke hva det heter nedi dumpa der, ved hunton iaff :P)

 

IMG_6068.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders Lillejordet? : klø :

 

tviler på at jeg var på gjøvik vertfall ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at jeg var på gjøvik vertfall ;P

 

gjør jeg også :P han skrev også sotede framlykter og det har jo ikke du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet..hmm husker ikke hva han heter men han har hvertfall en rød 3`er golf stasjonsvogn i dag.. både på gjøvik vulk og så kjørte jeg forbi han opp to-felten retning lena i dag.. men min høye og bronsjefarget eclipse :P

 

Anders Lillejordet? : klø :

 

tviler på at jeg var på gjøvik vertfall ;P

 

Det var nok meg som ble spotta da gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en gul GT40! med klistremerker i lillehammer idag: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som gikk mye på Gatebil før, kanskje? Den har isåfall søskenbarnet mitt eid før, sett at det var denne:

2e82eb87a41c658c4ef8719a12beed13.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en dritrå rallyaudi i dala i dag!

typ 44, og det var en lekkerbisken som ratta den også, smashing!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en gul GT40! med klistremerker i lillehammer idag: eek :

 

Den så jeg også på onsdag, da på biltralle. Fikk ikke noe lyst på. Neida. Ikke i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en dritrå rallyaudi i dala i dag!

typ 44, og det var en lekkerbisken som ratta den også, smashing!! :D

 

Ja, fy fasan!! :D:D Vart bra? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet gamle bilen til Øyvind øiern i dag. Den kjørte opp og ned forbi barrack. Fint og se på det,mens man jobber :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet gamle bilen til Øyvind øiern i dag. Den kjørte opp og ned forbi barrack. Fint og se på det,mens man jobber :)

 

den spotta jeg på kveldstid på torsdag også. Hvem er det som har kjøpt den ? :confused:

 

 

edit:

 

Spotta jetta´n til Rolf parkert midt på 8 metern (ved gamle politihuset) på Hamar, natt til i dag. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.