Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Møtte en blå golf 3 variant i strangata hamar i dag med vento front gule lamper å svart panser.. noen her eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møtte en carbon steel gray Golf 6 GTD med 17", senk og GTI eksos på midtstranda i dag.

RK registrert... Noen som vet hvem det er? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matt svart Q7 (foliert) med US-style blinklys på Gjøvik. Noen her? Ser den stadig vekk når jeg er ute med drosja. Så den flere ganger natt til søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matt svart Q7 (foliert) med US-style blinklys på Gjøvik. Noen her? Ser den stadig vekk når jeg er ute med drosja. Så den flere ganger natt til søndag.

 

Spotta denne her jeg også, utrolig stilig med US-lys.. hadde det enn vært lovlig :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta denne her jeg også, utrolig stilig med US-lys.. hadde det enn vært lovlig :(

 

Møtte denne nedi gjøvik jeg og, så ikke så veldig gammel ut han som kjørte den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en blå golf 3 variant i strangata hamar i dag med vento front gule lamper å svart panser.. noen her eller?

 

Ja, hans martin heter han. Bor nedpå espa :) Jobber på volmax

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hans martin heter han. Bor nedpå espa :) Jobber på volmax

 

Oki.. takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en armygrønn A6 med matchende skiboks på taket på statoil Gjøvik i dag.. Hadde Vwaudi-club klistermerke i en bakruta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en armygrønn A6 med matchende skiboks på taket på statoil Gjøvik i dag.. Hadde Vwaudi-club klistermerke i en bakruta..

 

Stian Olsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første tanke også, men det er vel A4..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå RS2 med gul frontfanger på RV159 ved Lørenskog kjørende mot Rælingstunellen/Lillestrøm ca. 15.30 tida. Noen her inne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som jan inge sier så er den blå vogna min ja;)

rullende prosjekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som jan inge sier så er den blå vogna min ja;)

rullende prosjekt :)

 

Syntes den så kul ut jeg da.. møt deg et par ganger før å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten hver eneste gang jeg er i Hamar/Omegn sa blinker folk på meg, gjerne volvoer. er det fordi de ikke vet at dimma leds som parklys sammen med xenon er lov, eller kjenner de raymond? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten hver eneste gang jeg er i Hamar/Omegn sa blinker folk på meg, gjerne volvoer. er det fordi de ikke vet at dimma leds som parklys sammen med xenon er lov, eller kjenner de raymond? :P

 

De kjenner raymond : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten hver eneste gang jeg er i Hamar/Omegn sa blinker folk på meg, gjerne volvoer. er det fordi de ikke vet at dimma leds som parklys sammen med xenon er lov, eller kjenner de raymond? :P

 

haaha :P bummer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLOOOOO LIZZOMMM!!! :tr:

 

Greit nok at jeg jobber på Bilia og skrur volvo men jeg kjenner da omtrent ingen rånere i denne byen med Volvo.

 

fyssjhaameeg... : pisk :

 

:dødhest:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLOOOOO LIZZOMMM!!! :tr:

 

Greit nok at jeg jobber på Bilia og skrur volvo men jeg kjenner da omtrent ingen rånere i denne byen med Volvo.

 

fyssjhaameeg... : pisk :

 

:dødhest:

 

Yeah right.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yeeeah fucking right... : brick :

 

 

Ikke at du kjenner dem.. men de kjenner deg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har spotta en gul s4 "b5" (facelift ? ) sedan oppi vingrom/stensli når har drevet og bygget linje der i det siste =) Klubbmedlem sin??

 

Står foruten frontfanger. Ellers bærer den desverre preg over og ha stått en stund: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en mørk Audi A6 avant med knallgrønne felger ved Midtstranda retning Hamar tidlig i kveld. Mener iallefall det var en A6, er det en klubbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Audien til Petter Ulen på tur hjem fra ferie igjennom Hamar i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du som fulgte etter meg inn på midtstranda? :P skjønte det var noen som fulgte etter meg :)

 

bilen er heller ikke noe å vise fram nå, skitten som bare det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.