Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

noen her som fikk problemer med passaten sin i granvoll i ettermiddag?:P sølvgrå passat 3b, ganske styla :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke en bil, men det skjedde ihvertfall på en bensinstasjon, om ikke annet. Spotta hu her på Statoil Kallerud:

nora_foss_al-jabri-14181337-frntl-ny.jpg

 

: eek :

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nettopp Petter Ulen kjøre gjennom moelv.. Skilte seg ut i forhold til resten av "trakora" borti der;)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke en bil, men det skjedde ihvertfall på en bensinstasjon, om ikke annet. Spotta hu her på Statoil Kallerud:

nora_foss_al-jabri-14181337-frntl-ny.jpg

 

: eek :

 

:P

 

oh halla! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke en bil, men det skjedde ihvertfall på en bensinstasjon, om ikke annet. Spotta hu her på Statoil Kallerud:

*bilde*

 

: eek :

 

:P

 

Hu er jo 16 år gammal! :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har da ikke sagt noe som tilsier at jeg synes a' er fin, vel? Har dame og er ikke pedofil av natur - poenget var bare at jeg spotta en "kjendis": vinke : Wohooo... Liksom...

 

Men Kristian likte tydeligvis det han så:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har da ikke sagt noe som tilsier at jeg synes a' er fin, vel? Har dame og er ikke pedofil av natur - poenget var bare at jeg spotta en "kjendis": vinke : Wohooo... Liksom...

 

Men Kristian likte tydeligvis det han så:P

 

hu er over 16, da er a lovlig ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skremmende tankegang, Dan:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

naaaasj da. måkke værra så fin på det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Dan jeg altså.. Pedofil blir man uansett ikke, man kan kanskje være i grenseland til pederast, men ikke helt det heller.. (ok, jeg har etter jeg skrev dette innlegget googla pederast, og fant ut at jeg tok feil på hva dette er forno, men jeg syns hele innlegget blir helt urteit om jeg fjerner det, og det er jo likevel OT, så ja.. men det går greit!)

Det eneste man kunne med rette blitt kalt, var en "gammel gris".. Men hey, i enkelte tilfeller så er det helt ålræjt.. IN THE MOOORNING!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ikke pedo av og dyppe laksen i ei som er 16, om det er moralsk rett er vel et anna tema :)

 

lovlig er det iallefall åkkesom

 

men, om man fjerner de 38 laga med sminke på halv irakiske gjøvikenseren der så ser hu vel ut som et takras sikkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde IKKE hun var 16 før jeg leste det en plass iallfall.. Sålenge den halviranske gjøvikjenta ikke er jailbait og har på seg de 38 lagene med sminke er det greit for meg iallfall.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har da ikke sagt noe som tilsier at jeg synes a' er fin, vel? Har dame og er ikke pedofil av natur - poenget var bare at jeg spotta en "kjendis": vinke : Wohooo... Liksom...

 

Hehe, jeg ble litt forstyrra av de smiley'ene under bildet. :)

 

Lo godt av de innleggene dine, Dan. Haha;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kim Rune Haugen på Statoil selvvask i 12 tia ;) Tidlig oppe gutt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja må jo ut å kjøre litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta lang rekke med herlige vags ved togstasjonen i hamar idag: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort Audi 90 Q Sedan ved menkerud just nu... stiv og ikke orginal motor akkurat :P Hvem hvem hvem sin???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte akkurat en sort Audi R8 på vei hjem fra Gjøvik.. De lyktene i mørke er helt: faint ::tilber:: rock :..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kenth Håvard på rudshøgda i går rundt 4;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte du tuting i dag, Mr. Wethammer? : klø :

 

Hadde forresten Simen O. bak meg like ved Stian også, og etterpå lå jeg bak Simen - men han så ikke meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kim Rune på esso i ottestad idag! Han hadde vaska bil så det ut som..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var det jeg møtte i lav, feit A4 B8 utafor Gjøvik i dag? Hilsa og greier :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var det jeg møtte i lav, feit A4 B8 utafor Gjøvik i dag? Hilsa og greier :P

 

 

Øiamo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kenth Håvard på rudshøgda i går rundt 4;)

 

Såg itte deij je :P Skulle sikkert på kroa å hente mat;)

 

Kall meg gjerne pedo, men jeg hadde glatt pult hu på bildet for en snickers :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.