#1 Skrevet Desember 11, 2004 Tok opp denne fra Discovery tidligere i dag, enjoy Ultimate Road Rally Car (26mb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2004 Tok opp denne fra Discovery tidligere i dag, enjoy Ultimate Road Rally Car (26mb) Funker ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2004 Funker ikke?Jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2004 YAY! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2004 Funker ikke? Funka nå her Og igjen: YAY ! ! najjs og nyyyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2004 Helt konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2004 Glimrende reportasje, litt synd du hadde tekstingen på... Og kommentatoren hørtes ut som han hadde det moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2004 litt synd du hadde tekstingen på...Ja, programmet kom litt brått på, rakk bare akkurat å starte opptak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2004 suveren film!!!!!!! alle andre rallybiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 13, 2004 Uff og atter uff. Var i Sverige i helga (var der jeg lastet ned denne snutten først) og nå er jeg kommet hjem og må laste snutten ned på min egen maskin... Hastighet på nedlasting hjemme hos meg selv: 90kb/s. I Sverige, hold dere fast: E N - M E G A B Y T E - I - S E K U N D E T... yikes. Tror det var 320 SKR i måneden han betalte for ei 10 megabits linje.... Jeg betaler 395 NKR for ei 720-linje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 13, 2004 Bra. Slike opptak vil vi ha flere av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...