#1 Skrevet Mai 12, 2009 Om det er noen som er flinke til å overhale girkasser til A4 TQ,en såkalt CTF-kasse! Eller om noen vet av en eller annen som kan dette og er flink,slik at det ikke går kun kort tid før det raser? Trenger sårt og få ovoerhalt min,da jeg ikke får inn 1.giret på min kasse,evt. om noen har en god teori på hva som kan være galt? På forhånd takk,for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2009 slitt synkring som har ført til at du har tatt drevet igjen tipper jeg synkring koster rundt 400 og drevet 3-4000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2009 Føler ikke at det er det som er problemet,da burde og ville jeg sett det sist jeg hadde oppe girkassen!Føler egentlig at det er en bagatell,men jeg klarer ikke se den.......! Den spretter rett å slett ut av 1.giret,den vil liksom ikke stå der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...