#1 Skrevet Mai 12, 2009 Hei! Har en 88` Audi 90 quattro med AAN motor. Skal kjøpe meg spec clutch til denne nå, men vet ikke hvilken siden den er ombygd! Noen som kan hjelpe? Er evt svinghjul likt så jeg bare kan bestille clutch til en 7A? Mvh Stig M. Øverbø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2009 Clutchen på denne skulle være en miks av 20V og T4 TDi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2009 aha:) Det sitter org kasse? vet du hvilket svinghjul som sitter der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2009 Skal jeg bestille clutch til 90 7A eller S4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2009 Orginal kasse, usikker på svinghjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2009 Takker:) Delenr som sto på svinghjulet fantes ikke i Etka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2009 Hold deg unna Spec clutch så =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2009 Å? ikke noe å satse på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2009 Å? ikke noe å satse på? Hvorfor ikke sende inn lamellen du har, å få den bygd om til sinter? Slik som jeg og Svein kjører med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2009 (endret) Hadde jo gått ann det også! 3000,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...