#1 Skrevet Mai 12, 2009 Har slitt meg grønn på 100'n min nå, å tyr til å be om hjelp. Får ikke bensin ut fra dysene. Har hatt ute alle å blåst dem reine, men fortsatt ikke bensin som kommer ut fra dem. Det kommer bensin _Fram til dysene_, men ikke gjennom dem. Kan det være at det er for lavt systemtrykk for å få bensin gjennom dysene? Noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2009 Har slitt meg grønn på 100'n min nå, å tyr til å be om hjelp. Får ikke bensin ut fra dysene. Har hatt ute alle å blåst dem reine, men fortsatt ikke bensin som kommer ut fra dem. Det kommer bensin _Fram til dysene_, men ikke gjennom dem. Kan det være at det er for lavt systemtrykk for å få bensin gjennom dysene? Noen som har forslag? Husker ikke helt, men lurer på om ikke trykket må være over 3 bar for at det i det heletatt skal komme noe ut av de mekaniske dysene... Så ville sjekka trykket ja... Evt. kan du ta ut dysene, putte dem i flasker og leke deg med spjeldet mens du har tjuvkobla bensinpumpa om du ikke har gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2009 Har nå fått bytta bensinpumpe, og nå får jeg bensin gjennom dysene Sprøytebildet ser ikke bra ut, i tillegg til at de lekker, så må ha nye dyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...