Anbefalte innlegg

Hvilke plasser er denne lagret i tillegg til dash og ECU? Og hvordan lese ut med VAG-COM på andre plasser enn dash og ECU?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med respons her!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, helt sykt.

kanskje det er noen som har lite å gjøre på jobb nå? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp igjen, noen må vite dette.

Snakket nettopp med en (verkstedsjef?) på møller, han presterte å si at km.std kun ble lagret i dash... Det stemmer jo iallefall ikke med det som står i VCDS' manual.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhenger av motorstyreenhet, etc. Hvis vi snakker om din S4 så er det kun dash.

Hvorfor er dette så fryktelig viktig? Og hvorfor har du ikke oppgitt kilometerstand i salgsannonsen?

Insinuerer ingenting, bare påpeker at emnet ofte ikke har noen positv salgseffekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke snakk om min bil, men en A4 som jeg vurderer å ta som delbetaling. Dog har den unaturlig lav km. Derav sp.målet.

Ser tankegangen din. Det er ikke null stress å få km.std på den bilen som ligger for salg på forespørsel. Grunnen til at jeg ikke har oppgitt det er at jeg vil at interesserte kjøpere skal ta kontakt uansett og ikke bare overse bilen pga "høy km.std". Jeg kan med en gang si at min har høyere km.std enn en del andre med MISSTENKELIG lav km.std mtp hvor mange år de er, dog vet jeg at min er normal/naturlig og riktig med bakrunn i en troverdig historikk.

Så det er slik å forstå at det er kun i dash på A4? Synes det er veldig rart om det ikke logges i ECU også.?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg spiller det ingen rolle, jeg bare tenkte for din del. Skjønner helt klart problematikken din mtp. den innbyttebilen,så hva slags modell B5 er det snakk om? Hva slags motor/motorstyreenhet?

Om du har vag-com/vcds nyere enn 704.1 så er det bare å plugge i og lese av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.