RS6 grill prefacelift A6, finnes det?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Audi A6 2000 mod, syns grillen er noe kjedelig. Liker RS6-grillen godt, sett på dette bildet:

10039_3.jpg

 

Og dette er vel en prefacelift A6?

 

Er bare usikker på om denne grillen er overkommelig å få tak i til min A6?

 

Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 kom vel etter facelift? Uansett så har pre-facelift A6 med V8 og S6 samme front som A6 etter facelift, så med mindre du har en av disse modellene så passer ikke RS6-grillen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, men er ikke det en pre facelift vi ser på bildet? Mulig det finnes noe uorginalt rs6-grill der ute da? I såfall vil jeg ha det! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, men er ikke det en pre facelift vi ser på bildet? Mulig det finnes noe uorginalt rs6-grill der ute da? I såfall vil jeg ha det! :P

 

Fronten på bildet er facelift. På pre-facelift går panser ned rundt grillen. På bildet under har du facelift til venstre og pre-facelift til høyre.

 

d4775bff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, så da er jo selvfølgelig ikke det bilde jeg posta pre facelift.. Damn..

 

Merkelig om ingen har produsert en grill til A6 pre face med slikt gitter da.. Vil ha slikt plastgitter, ikke slikt kamei-gitter. Syns ikke det er noe pent..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få facelift må man bytte? (antar: panser, lykter og fanger)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få facelift må man bytte? (antar: panser, lykter og fanger)

 

Det er korrekt. Mange sier at også skjermene må byttes, men det er visst kun innfestingen til sideblinklysene som er forskjellig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja bliklysen på facliften er i vertfall større den delen som skal inn i skjermen for jeg kalrte og kjøpe det til min. og er ikke mulig og få den inn. er lengre og mere oval mens den på pre er rund så gått som. men om det er andre ting det vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.