#1 Skrevet Mai 12, 2009 Var innom profilsenteret på Krøgenes i Arendal, og de leverer bla. solfilm med livstidsgaranti. Tror de nevnte ca 3500-4000kr for 5 vinduer på RS2'n....så mild soting blir det snart på meg:) Har sett noen biler de har helfoliert, og de virker veldig proffe. http://www.csarendal.no Profilsenteret Besøksadresse: Bedriftsveien 9, Krøgenes, 4841 Arendal Postadresse: Postboks 1653 Stoa, 4857 Arendal Telefon: 37 05... Telefaks: 37 05 86 01 E-post: post@profilsenteret.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2009 Hei Thomas, si ifra om hvordan resultatet ble. Vuderer det samme selv men har ikke funnet noen som jeg vil benytte meg av ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2009 må sote 7 ruter skal du først sote dem. syns ikke det blir fint med bare og sote 5. er jo ikke lov men jeg kjørte 3 år uten at noen sa noe på mine ruter på rs2`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Har hatt et par jobber for de, og har vært innom og sett på når jeg soter vinduer.. Det ser meget bra ut, og som sagt med livtidsgaranti Får godpris på det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2009 Hva er prisen for å sote 7 vinduer hos dem kontra andre firma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2009 Det må du nesten høre med de om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2009 Fikk pris på Kr. 6100,- ink. mva. for 7 ruter. Ikke av de billigste, men får vurdere det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2009 Min er sotet der onsdagen for snart to uker siden, ble helt kanonfint, absolutt å anbefale, men ruter med runde føringsknotter (som jeg har) må tas ut før soting.. Andre firmaer tar de ikke engang.. ANBEFALES 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2009 Jeg drar til Nürburgring i morgen, men har tenkt og levere den inn når jeg kommer tilbake. Hvordan får du de knottene ut? Jeg har et par av de jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2009 De tar ikke din bil uten at dør rutene er demontert Skal jeg jobbe for deg tror du ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2009 De tar ikke din bil uten at dør rutene er demontert Skal jeg jobbe for deg tror du ;p seriøst? Er det ikke mulig å bare fjerne de knottene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2009 Hvilkene knotter snakker dere om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 26, 2009 hvis dette firmaet er gode til å sote anbefaler jeg disse. synes ikke scandinavia solfilm har gjort noen god jobb på de 2 bilene jeg har hatt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...