#1 Skrevet Mai 12, 2009 Var borti noe rart her i kveld... Skulle kjøre rundt motoren min for å få oljetrykk før start, nylig innsatt. Da jeg vred på nøkkelen så slo starteren inn i ca 1-2 sec før alt ble mørkt?? er strøm på batteriet men strømmen kommer ikke frem noen andre plasser i bilen, ingenting funker, ikke lys,vinduer eller interiørbelysning, starter... alt er dødt, akkurat som om det ikke er strøm på bilen... Fins det noen form for hovedsikring på a4?? har sjekket alle sikringene i sikringsboksen i "førerdøra" Noen som vet, frustrert, tar kveld nå..... leeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!1 Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2009 Var borti noe rart her i kveld...Skulle kjøre rundt motoren min for å få oljetrykk før start, nylig innsatt. Da jeg vred på nøkkelen så slo starteren inn i ca 1-2 sec før alt ble mørkt?? er strøm på batteriet men strømmen kommer ikke frem noen andre plasser i bilen, ingenting funker, ikke lys,vinduer eller interiørbelysning, starter... alt er dødt, akkurat som om det ikke er strøm på bilen... Fins det noen form for hovedsikring på a4?? har sjekket alle sikringene i sikringsboksen i "førerdøra" Noen som vet, frustrert, tar kveld nå..... leeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!1 Mvh Kim Problem løst:D Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2009 og hva var løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2013 Ja, hva var løsningen? Har akkurat samme problem på samme bil nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2013 Han satte vel på polskoen ordentlig på batteriet? Cliffhangere er ikke lov, Kim!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...