#1 Skrevet Mai 12, 2009 Hei Sjekker her om det er noen som kan hjelpe meg litt:) Har en 1994 mod Audi 80 Compitition som søndag kveld fant ut den ikke giddet mere. Bilen har i lang tid brukt en del olje, ca 1l/100,mil(Dårilige ventiltettinger) For ett par uker siden begynte den og nøkke litt ved lave turtall og ruse seg litt opp ved tomgang(ca opp til 2000o/min)ikke hver gang men innimellom. Byttet plugger men ingen forskjell. Så stoppet den da her om dagen. Sjekket bensin trykk og det spruter bra så ser ut som det er iorden(ikke målt)men pumpen går både når jeg skrur på tenningen og når jeg prøver og starte. Gnist på alle plugger, sjekket etter vakumlekasje uten hell. Motoren tenner liksom, men stopper med en eneste gang igjen. (høgger bare etter) Hadde start på bilen etter den hadde stått ett døgn i ca 10 sek og da så alt ut og være i orden, helt til jeg belastet motoren, da stoppet den med en gang. Skal få sekket komp i morra, siden den har brukt en del olje. Kanskje en ventil som henger. Også prøve og få målt bensintrykket. Så lurer på hva som plager den, kanskje noen kan hjelp her:) Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2009 Ut fra din beskrivelse høres det ut som at bensinpumpen din er på tur til å gi opp, derfor den stopper med en gang igjen eller når du gir den belastning. Hilsen en med lik bil og lik farge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2009 Har flere allerede som har sakt det samme. er vel ganske ømfintlig for jevnt trykk disse. Takker hjertelig for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...