#1 Skrevet Mai 12, 2009 Hvordan skal polerputene behandles etter bruk? Kan de kastes i maskinen sammen med microfiber klutene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2009 Ja. (...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2009 Tja... Vasker mine i vaskemaskinen etter bruk jeg.. Mine grønne cyclo pads ble riktignok vinrøde nå sist vask, men spiller liten rolle.. Bruker forøvrig vaskemiddel som er ment for microfiber, kjøpt av Ketil på http://www.scandicshine.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2009 Mener Ketil sa 30 grader i maskinen, hvis jeg ikke husker helt feil Det står en del om vask av pads og kluter på detailersclub forumet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2009 Men er skumgummi og det tåler ikke all verdens.. Så ville kjørt dem minst mulig i maskina og ikke full sentrifugering for å si det slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2009 Ja. (...) Microfiber 60-95 grader med vaskemiddel uten tøymykner. Puter 40 grader med vaskemiddel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2009 For hånd i ei bøtte med Schnappi clean! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2009 har alltid kjørt mine pads i maskinen etter en jobb, og de er ennå like fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2009 samme her egentlig... "rene" mf og pads i en maskin, mitts og skitne i en annen. Legger i vått med Pinnacle mf rejuvinator først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2009 har alltid kjørt mine pads i maskinen etter en jobb, og de er ennå like fine Er det tilsvarende som cyclo pads? Da tåler de mer enn hva jeg trodde.. Skal begynne å kjøre dem i maskina jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2009 bruker kun scholl pads, men de er av skumgummi ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 16, 2009 Aaakkurat ja.. Ja har vasket putene i maskina et par ganger nå, sammen med mikrofiberklutene, og rene ble de, og ikke noe tegn til skade.. Bortsett fra at de ble vinrøde alle sammen Haha (ikke noe problem da jeg kjenner på putene om de er harde eller myke, ser bare jævla stygt ut). Så tips: ikke vask noe som helst sammen med helt røde eller helt blå mikrofiberkluter de første gangene det blir vasket.. Gir en del farge på det man vasker det sammen med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...