Anbefalte innlegg

Felgene det er bilde av er garantert 9,5x18 iom at denne deler bildet på nettsiden med felgen som kun er 8,5" bred. Det er derimot ingenting i veien for å bruke 9,5x18 på UrS4 sålenge en holder seg til 235-dekk. Husk at dekkskulderen ligger på samme sted uavhengig av felgbredde sålenge innpresset er det samme.

 

Når det er sagt, tviler jeg på at disse går over UFO-skivene. Utifra bildet har de liten eller ingen backsetting, helt itråd med helstøpte kantfelger. Det funker dårlig over UFO's. Eneste måten du kan finne ut helt sikkert er å prøve en felg på bilen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, tror dem vill passe bra på bilen jeg, bare dem ikke kommer så langt utenfor hjulbuen at biltilsynet ikke liker det.

Kjører RS6 nå, men fikk lyst og bytte..

Et35 er vell ideelt på dem fleste bilen nå til dags, så er vell bare og prøve=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, tror dem vill passe bra på bilen jeg, bare dem ikke kommer så langt utenfor hjulbuen at biltilsynet ikke liker det.

Kjører RS6 nå, men fikk lyst og bytte..

Et35 er vell ideelt på dem fleste bilen nå til dags, så er vell bare og prøve=)

 

Et40 er standard på S4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har montert S6 bremser på min bil nå..

Tror dere at dem vill passe da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret er nok fortsatt det samme. ;) Du må, enten prøve en felg på bilen eller lage en mal og prøve mot felgene. HP2 kaliperne bygger også forholdsvis langt ut ift anleggsflata på navet, faktisk bare noen mm mindre enn UFO-skivene. De er riktignok litt snillere enn UFO's mtp felgvalg da "problem-området" flytter seg litt lengre fra senter av navet. Dette kan slå positivt ut for noen felger, som f.eks Keskin KT5. Disse går med et nødskrik over HP2, mens UFO-fittment er bare å glemme. Skissa under gir en indikasjon på hvorfor.

UFOvsHP2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja.. Flott tegning!

Er klar over at HP2 kaliperne bygger noe ut ja, skissen din forklarer meget bra hva forskjellen er mellom ufo og HP2 med tanke på felgvalg :)

 

Jeg bestillte forresten felgsettet inatt.. Men har sendt mail idag og spurt om dem virkelig passer bilen min..

 

Jeg valgte jo først Merke-->Modell--> så motor..

S4 fantes ikke der , så jeg valgte S6 1995 modell.. Og det er jo så og si den samme bilen som min nå etter jeg byggde om til HP2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.