Sinkbobbler på audi 04 modell

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Audi A4 04 modell. som jeg og mange flere mener har sinkbobbler på bakluka.

Men han på Audi der jeg bor satte lupe på skaden. og så en liten sprek når han somet inn. (går ikke ann å se at det er sprekk med det vanlige øye) Så da var ikke dette garanti mente han. også sinkbobble var 100% rund. stemmer dette?

Jeg tengte at det fort ville bli en liten sprekk når det ble bobble som presset lakken ut.

 

Hva er sant?

bør jeg gå vidre med dette?

 

Takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinkboblene er ikkje 100% runde, vist ikkje bakluka di har vert lakkert før ville eg stått på ditt og forlangt att det skulle ha blitt utbetret, stå på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei de er ikke 100% runde! Vis luka di ikke er lakkert fra før, så er det garanti!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får jeg kjøre til Drammen å prøve der. han på kongsberg nekter. han hadde bare sett noen få ekte garanti bobbler mens han hadde jobbet med dette sa han og det er noen år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare stå på ditt. så lenge bilen er under 6 år, skal dette være reklamasjon sak, da det er 6 år på sinkslipp. hadde ikke noe problemer med dette når jeg viste min i skien, fikk lakka opp bakluka, ene døre, taket og diverse annet uten problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

karnsje jeg må kjøre dit da. og prate med han...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.