Anbefalte innlegg

Hei

Som sikkert mange av dere i klubben allerede er klar over så har vi jobbet litt med å komme litt mer i kontakt med Møller gruppen. Og i den forbindelse har vi fått mange positive tilbakemeldinger og har derfor følgende å komme med:

Onsdag 27/5-09 fra klokken 18,00 har Møller Hamar ,altså de nye lokalene i Furnes (vis a vis Statoil), sagt seg villig til å ha en "åpen" kveld for oss i klubben hvor de da vil vise oss sine nye og fine lokaler.

Det vil da bli en "guidet" tur gjennom alle avdelingene fra salg og kundemottak på VW og Audi,delelager,brukt og verksted etc..

Det vil også bli muligheter for prøvekjøring av Nye demo biler (liste over hvilke biler kommer)

Og seff er det fult mulig og se/prøvekjøre bruktbiler for de som måtte ønske dette.

Så folkens la oss vise Møller at vi er en stor og sosial gjeng, ta med så mange som mulig og still opp gjerne med nyshinede biler så de kanskje kommer ut og tar en titt på våre biler :)

I en senere anledning vil det også bli en treff dag, dette jobbes også med (noe ala slik som vårtreffet på Møller på Hadeland)

Så nevner igjen ONSDAG 27/5-09 KL 18.00 PÅ NYE MØLLER HAMAR

spre budskapet og møt opp!!!

PS: skriv gjerne et innlegg på om du kommer,så vi har en vis oversikt på hvem som kommer : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier Raymond, denne har jeg gått og ventet på :P

Dette blir også vårt første lokallagstreff for i år : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer nok :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer :D selv om jeg er ganske kjent på Møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer :D selv om jeg er ganske kjent på Møller

da er vi 2 :P men vi får ta det som et sosialt samvær :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, høyst troligvis med møkket bil, men endog.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer !!

Synes dette er et kjempe tiltak både fra lokallaget og Møller.

Møller hamar / Olrud har vært kjent tidligere for og ikke ville ha noe

forhold til klubben, så dette er kjempe bra både for lokallget og Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer !!

Synes dette er et kjempe tiltak både fra lokallaget og Møller.

Møller hamar / Olrud har vært kjent tidligere for og ikke ville ha noe

forhold til klubben, så dette er kjempe bra både for lokallget og Møller.

Helt enig Kurt, det er akk derfor vi nå bør passe på og få til et samarbeid med hverandre og at vi begge kan representere/reklamere for hverandre- dette er jo positivt for begge parter : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også. husk å spre ordet på "gata" til folk dere kjenner som er medlem i klubben. Ikke alle som er like aktive her på forumet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg å

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at jeg har fri den dagen, så da dukker jeg opp å. Parkerer borte hos Bertel jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jobb på gardermoen, men skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur opp :P

Er adressen som står på mollerbil.no rett?

Gjerluvegen 1a

2320 FURNES

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,ser ok ut den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne..

Så langt er det 12 stk her som har meldt sin interesse, og Tor Egil har sendt ut en direkte mail til alle under lokallaget Mjøsa, så regner med de fleste har fått det med seg.

Noen få dager igjen nå så dette bør bli bra :)

Og husk - Spre budskapen videre !!!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Egil har sendt ut en direkte mail til alle under lokallaget Mjøsa, så regner med de fleste har fått det med seg.

Er det noe spesielt sted man må registrere seg for å stå i Mjøsa lokallag ? Jeg har ikke fått noen mail ama.. : rolleyes

Men så jo denne tråden nå da, så da tar vi turen over brua på onsdag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe spesielt sted man må registrere seg for å stå i Mjøsa lokallag ? Jeg har ikke fått noen mail ama.. : rolleyes

ikke fått no mail jeg heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke åssen det systemet funker men se etter om det står riktig mail adresse på "din" profil, dersom det er det og dere ikke har fått en egen Mail på det så send en PM til Tor Egil , mulig han kan legge dere til dersom dere ikke ligger på mail lista hans..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig je tar en liten tur også. Kommer litt ann på hvor lenge je må jobbe, men ikke så lenge håper je..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke åssen det systemet funker men se etter om det står riktig mail adresse på "din" profil, dersom det er det og dere ikke har fått en egen Mail på det så send en PM til Tor Egil , mulig han kan legge dere til dersom dere ikke ligger på mail lista hans..: rolleyes

Nå kan det hende at jeg er litt treg her altså, men jeg klarer ikke finne ut hvor man registerer mailadressa si i profilen.. : flau :

Noen tips ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan det hende at jeg er litt treg her altså, men jeg klarer ikke finne ut hvor man registerer mailadressa si i profilen.. : flau :

Noen tips ? :)

klikker først øverst i venstre hjørne på "Hjem" og deretter på linken på venstre side hvor det står "Medlemmer" og finner igjen deg selv, så finner du under fliken "Dine valg" så står det Mail adresse litt lenger ned der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klikker først øverst i venstre hjørne på "Hjem" og deretter på linken på venstre side hvor det står "Medlemmer" og finner igjen deg selv, så finner du under fliken "Dine valg" så står det Mail adresse litt lenger ned der :)

Se der ja! Der fant jeg frem (selv om jeg ikke synes det var den enkleste måten å finne mailadressen til folk da..)

Mailadressa mi er registrert der så da får jeg sende en pm til Hannestad så han får meg med på lista si tenker jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer med nye hjul :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.