#26 Skrevet Desember 27, 2009 Har fortsatt ikke gjort noe med denne kvittringa jeg... (fytti grisen å treig jeg er ass ) Bare å bytte batteri hørtes jo veldig "behagelig" ut. Dette må sjekkes ut Lyden er i hvertfall borte på min bil og den starter mye kjappere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 30, 2009 Kjøpte en -06 touran for 2 uker siden. Jeg har også en lyd slik som dere beskriver, men da kun ETTER oppstart. Møller så på dette forrige uke, men fant ikke ut hva det var. Ved oppstart i går hørtes lyden meget tydelig, virker som det kommer fra høyre side, dvs motsatt side av batteriet. Høres spesielt godt når jeg bøyer meg ned og hører ved forhjulet, så lyden jeg har kommer vel fra den siden av motoren. Møller smurte visst opp noen reimer ved forrige besøk for å prøve. Skal dit igjen neste uke pga noe annet feil, får be de sjekke en gang til. Men det virker som om lyden blir borte når motoren er blitt varm. Er vel trolig ikke helt samme problem som det dere har(hadde). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 30, 2009 Kjøpte en -06 touran for 2 uker siden. Jeg har også en lyd slik som dere beskriver, men da kun ETTER oppstart. Møller så på dette forrige uke, men fant ikke ut hva det var. Ved oppstart i går hørtes lyden meget tydelig, virker som det kommer fra høyre side, dvs motsatt side av batteriet. Høres spesielt godt når jeg bøyer meg ned og hører ved forhjulet, så lyden jeg har kommer vel fra den siden av motoren. Møller smurte visst opp noen reimer ved forrige besøk for å prøve. Skal dit igjen neste uke pga noe annet feil, får be de sjekke en gang til. Men det virker som om lyden blir borte når motoren er blitt varm. Er vel trolig ikke helt samme problem som det dere har(hadde). Problemet mitt er KUN under starting av bilen (når startmotoren er i bruk). Lyden gir seg så snart bilen starter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 30, 2009 Hei, min mor har faktisk samme problem på sin Volvo v40, har ikke funnet ut av hva dette kan være, men hørest jo ut som starteren er et godt tips.Dette er altså rett etter/i det motoren starter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...