#1 Skrevet Mai 13, 2009 virker som det er lite folk fra Trondheim som skal nedover til bug-run. jeg skal ialfall, det virker jo som et utrolig treff! jeg har 1 plass i bilen min ettersom jeg skal kjøre uten baksete nedover, så om noen har lyst på den plassen er de hjertelig velkommen! jeg kan tilby: en bråkete, stiv bil Ikke radio, kun cd-spiller godt selskap i beste VAG ånd mange morsomme historier så om noen er gira på å sitte på nedover, ta kontakt på pm så tar vi det derifra! mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2009 Dette er et bra tilbud! Bare så synd vi har bacheloroppgave for å si det slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2009 handler om prioriteringer og behov Ola hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2009 Ja hører du sier det! Prioriterer å faktisk bli ferdig etter 5 år med skolegang, og forhåpentligvis finner meg jobb nå som jeg ble sagt opp til jul osv Ingen ny bil uten inntekt vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2009 virker som det er lite folk fra Trondheim som skal nedover til bug-run. Det som er litt kjedelig er at det generelt kanskje er litt lite aktivitet i Trondheim blant de som syssler med eldre VW. Mesteparten her oppe er "power for alle penga" eller ganske nye VW, så de drar vel til Vålertreffet den helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2009 nå ser det faktisk ut til at jeg må avlyse turen min til bugrun, har fått et lukrativt jobboppdrag jeg neppe får avsluttet i tide. håper nå det ordner seg, så om noen var gira på å være co-pilot får vi ta det til neste år istede. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...