#1 Skrevet Mai 13, 2009 Tenkte jeg skulle forsøke å bytte dette på egenhånd hvis det lar seg gjøre, har snakket med Thorsov bilrekvisita og de kunne skaffe filteret til ca 160,-. Er det eventuelt noe en bør tenke på hvis en først skal bytte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2009 Sitter oppunder dashen på høyre side. Må ta vekk et skumgummi "deksel" som sitter festa med 2stk plastskruer. Ikke noe spess å tenke på igrunn, bare pass på å få ut løv og sånnt før du setter i det nye. Skjedelig med baffre lyder i dashen om noe slipper forbi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2009 Du burde heller kjøpe et med aktivt kull, det er litt dyrere, men renser lufta for mye annet en bare støv i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2009 hvor kan jeg i så fall kjøpe dette og hva må en påberegne at det koster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2009 hvor kan jeg i så fall kjøpe dette og hva må en påberegne at det koster Det står i første post. Torshov,Mekonomen etc tar vell rundt 150-200kr.Ellers så har Møller dette også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...