#1 Skrevet Mai 13, 2009 Da er det vel på tide å ta oss en møte igjen på Peppes i bya Føler dette har ramlet litt ut no så vi får prøve å møte alle mann å prate litt skit! Og legge oss en plan for våler å evt om vi ska få til et kvart som go kart eller noe slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2009 Satt faktisk å skulle te å skrive en omtrentlig samme leis tråd:p Men ja, her e det berre å møte alle mann(og jenter). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2009 Klar! Kom alle mann!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2009 Ja da må folk møte opp klokka 19.00 me da, ej va der klokka 19.00 første søndagen i den mnd her å de kom ingen. Så klokka 19.45 reiste ej heim bare :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2009 jeg får prøve igjen denne gangen også. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2009 De skal ej få til Håpe nye skiltplatene å klistermerka å de har kommet da Så kan ej ta med i tilfelle noen vil ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2009 Jeg er klar Møt opp folkens..Også klar for go-cart cup i olsvika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2009 Ser de ikkje har våre sagt nåke sida den 13. blir de nåke av de møte her eller? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2009 Jess, de blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2009 satser på å ta meg en tur eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2009 men ska vi ikke heller ta det på Moa da? lang vei inn til byen vøttø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2009 men ska vi ikke heller ta det på Moa da? lang vei inn til byen vøttø saken med byen er at der har vi et rom for oss sjøl... å d bruka å lønne se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2009 saken med byen er at der har vi et rom for oss sjøl... å d bruka å lønne se ai ai:cool: hehe. skal ikke klage jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2009 Ready:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2009 Kanskje på tide vi begynner å planlegge Pizza On Tour treff og..så møt opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 28, 2009 Nermer seg! men hvordan blir dette da siden det er fri mandag å muligens noen som ska drikke søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 28, 2009 Er Mandag en rød dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2009 Nermer seg! men hvordan blir dette da siden det er fri mandag å muligens noen som ska drikke søndag? Dem kan vors'e på peppes da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2009 Dem kan vors'e på peppes da:p jeg er klar for en halvliter eller ti på Peppes søndag :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2009 Blir ikkje møte på mej. Må skru bil både Søndag og Mandag for å i det heile tatt skal bli klar til neste helg. i kveld og imorra blir det Valldalen så får ikke gjort stort da. Uansett så skal no folk sitte å drikke der da, og det ligge aaaabsolutt ikkje i min natur:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 29, 2009 Blir ikkje møte på mej. Må skru bil både Søndag og Mandag for å i det heile tatt skal bli klar til neste helg. i kveld og imorra blir det Valldalen så får ikke gjort stort da. Uansett så skal no folk sitte å drikke der da, og det ligge aaaabsolutt ikkje i min natur:p Ka som plutselig hasta no da? Kom an no Finger`n å gjeis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2009 Ka som plutselig hasta no da? Kom an no Finger`n å gjeis ikkje nokke spesielt, men bukken he jo vært opptatt så hekje fått gjort det som skal gjeres under bilen. bremser,eksos, olje etc:) Tvila på ej får bruke tirs og ons fra sjefen til det. Skal no på dans imorra så litt fikling med fingrane blir det: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 31, 2009 Bare sei i fra om noen trenger skyss til bya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 31, 2009 Muuligens trandalen å grillings i fineværet imorra,så det utgår her hvertfall Mandag e ej klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 31, 2009 Då kjøre ej mo bya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...