Info angående s6 bremser på s4?

Anbefalte innlegg

Har da fått bestilt meg s6 bremser til s4'n, og har tenkt å få dreid navene i morra. Har søkt litt rundt, men finner ikke ut hvor mye innpresset må dreies ned.. Noen som veit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjører fortsatt med S4/ufo fjørbein, Og skal sette S6 calipper rett på dette? Er det samme avstand mellom bolthullene på ufo calipper og S6 calipper da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da fått bestilt meg s6 bremser til s4'n, og har tenkt å få dreid navene i morra. Har søkt litt rundt, men finner ikke ut hvor mye innpresset må dreies ned.. Noen som veit?

Det er ikke innpresset som må dreies ned, men diameteren på navet.

Står en liten write-up av Thorvald Skudem i denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke fått den nye skiva?

Da jeg dreiet ned navet, målte jeg bare innerdiameteren på bremseskiva :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde jeg måtte endre innpress også jeg? for å slippe å slipe på caliperne? fikk delene i dag, og det så egentlig ganske greit ut å gjøre om. Prøve i morra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en som skulle bygge om sine ufo bremser, og henta mine fjørbein med bremserskiver og calippere fra en 94. Måtte visst ha nye fjørbein som jeg forsto..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke ha nye fjørbein.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å bygger om nå.. Ser ut til å gå fint, bortsett fra at jeg hadde kast i det ene navet :S Så må få tak i ett nytt, og dreie det. Så får nok ikke prøvekjørt før til uka :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en som skulle bygge om sine ufo bremser, og henta mine fjørbein med bremserskiver og calippere fra en 94. Måtte visst ha nye fjørbein som jeg forsto..

Fjørbeina fra S6 passer rett overens.. Men man kan med litt modding få kun bremsene til å passe over..

Check the facts before talki'n ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har ett nav liggende vel? regner med det koster litt nytt :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bremsene endelig ferdige :) Somla litt med å få tak i nav og sånn, men er ferdig nå. Ble en ny bil! Anbefales :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret du innpresset? Eller bare anleggsflaten på caliperet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare anleggsflaten på caliperene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.