Anbefalte innlegg

hei :)

i dag i mat pausen satt jeg i solen å spiste matpakken min på jobb. bilen stod da ca 4 meter unna meg, så plutselig låste den seg. jeg hadde da nøklen i lomma, tok den ut å låste opp igjenn å la nøkkelen ved siden av meg. så låste den seg igjenn, da kan ingen ting ha vert nær knappen. dette skjedde en 2 - 3 ganger kan det være så enkelt som dårlig batteri? eller er det noe annet rart?

mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal vel normalt låse seg hvis den i utgangspunktet sto låst/eller du uten å vite det har vært borti låseknappen først!!. Hvis du da har kommet borti knappen for å låse opp og ikke har vært inni bilen/åpnet dør i løpet av et visst antall sekund, vil den låse seg igjen. Mener iallefall at det er riktig sånn.

Hvis du derimot veit 100% sikkert at bilen i utgangspunktet IKKE var låst er det noe galt et sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

låser aldri bilen på jobb, så den var nok ikke låst. første gangen kan noe ha vert borti knappen når jeg hadde den i lomma. men di andre gangene lå den for seg selv på sekken min. har ikke vert sånn før i dag. verken før eller etter di 3 -4 gangene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.