#1 Skrevet Mai 13, 2009 hei i dag i mat pausen satt jeg i solen å spiste matpakken min på jobb. bilen stod da ca 4 meter unna meg, så plutselig låste den seg. jeg hadde da nøklen i lomma, tok den ut å låste opp igjenn å la nøkkelen ved siden av meg. så låste den seg igjenn, da kan ingen ting ha vert nær knappen. dette skjedde en 2 - 3 ganger kan det være så enkelt som dårlig batteri? eller er det noe annet rart? mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2009 Den skal vel normalt låse seg hvis den i utgangspunktet sto låst/eller du uten å vite det har vært borti låseknappen først!!. Hvis du da har kommet borti knappen for å låse opp og ikke har vært inni bilen/åpnet dør i løpet av et visst antall sekund, vil den låse seg igjen. Mener iallefall at det er riktig sånn. Hvis du derimot veit 100% sikkert at bilen i utgangspunktet IKKE var låst er det noe galt et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2009 låser aldri bilen på jobb, så den var nok ikke låst. første gangen kan noe ha vert borti knappen når jeg hadde den i lomma. men di andre gangene lå den for seg selv på sekken min. har ikke vert sånn før i dag. verken før eller etter di 3 -4 gangene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...