#1 Skrevet Mai 13, 2009 Går det ann å koble om kjørelysene slik at jeg får park/tåkelys som nærlys når jeg starter bilen? Noen som har prøvd eller gjort det ? Bilen er 04 A4 B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2009 Jeg har gjort det på min. Det er gjort på et øyeblikk hvis du har tilgang til VAG-COM. Eneste problemet er at jeg nå har parklys+tåkelys selv når bryteren står i parklysposisjon. Har brukt Kanadisk innstilling, men det er mulig det finnes en annen variant? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2009 Ok.. hvor i vagcom gjør man det? og hvordan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2009 Er nok bare Kanadisk setting som gjør dette, eller så må du frem med skrutrekkeren... sjekk VAG-COM link for detaljer. http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=145 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...