minimum hva må jeg ha - kjøpt maskin

Anbefalte innlegg

Mye bra her nå folkens ;)

 

http://www.cleanyourcar.co.uk/ - Bra pris å handle der :) Både Menzerna og Meguiars. Han setter opp konto til deg uten mva. Du ser endelig pris inkl frakt mens du handler....superkjekkt. Pleier ta ca 5-7dager før pakken kommer. Alt ettersom hvor du bor i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor hadde du egentlig tenkt å handle fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra en butikk i statene, hadde dog ikke planer om å betale veldig mye norsk MVA... ;)

 

Ser han Odd Gunnar linker til tar 23£ for den samme clay'en som jeg kunne få for 23$.

Ellers også, ser jeg det er samme pris men £ kontra $ blir jo en liten besparelse :)

Ser £ er i 10.10,-kr og $ er i 6.10,- kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken butikk da? Husk også at frakt fra USA ofte er mye dyrere enn fra Uk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt en mail nå om å få komplett pris på følgende:

MG detailing clay (mild)

MG 105 Ultra cut compound

MG 205 ultra finishing polish

MG 21 Synthetic sealant 2.0

 

Og cutting, polishing and finishing Pad SoftBuff 2.0 (W7207, W8207 & W9207)

 

 

Så får vi se hva som kommer av tilbud :)

Men regner med 110$ for produktene pluss ca 25$ i forsendelse.

 

840,- kr hvis det er $ kurs på 6.2 (er 6.1 nå)

Hvis den Clay'en alene koster 900,- kr her, så må jo det være et røverkjøp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en grei pakke det der!

 

#83 er "dual action" i form av at den er både "cleaner" og "polish".(ikke som i DA-maskin)

-Så denne er litt grov, men samtidig lemner den en blank og voksklar overflate. Kjempebra og meget drøyt produkt som jeg bruker mye.

#80 er vel den mest populære i hele MG serien, men som nevnt av Bernhard, er den nærmest en "Glaze" (glans)

"Glaze" -er ofte beskrivelse på en polish som gir mye glans, men ikke tar særlig med riper.

Lette vaskeriper og oksidasjon tar du likevel med #80, så denne er fin å bruke til vårshining av din bil når du har

fått den strøken.. Generelt til biler som ikke har for mye skader.

 

Hadde putta disse to på bestillinga når du først bestiller, om jeg var deg. -om ikke frakta går mye opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en grei pakke det der!

 

#83 er "dual action" i form av at den er både "cleaner" og "polish".(ikke som i DA-maskin)

-Så denne er litt grov, men samtidig lemner den en blank og voksklar overflate. Kjempebra og meget drøyt produkt som jeg bruker mye.

#80 er vel den mest populære i hele MG serien, men som nevnt av Bernhard, er den nærmest en "Glaze" (glans)

"Glaze" -er ofte beskrivelse på en polish som gir mye glans, men ikke tar særlig med riper.

Lette vaskeriper og oksidasjon tar du likevel med #80, så denne er fin å bruke til vårshining av din bil når du har

fått den strøken.. Generelt til biler som ikke har for mye skader.

 

Hadde putta disse to på bestillinga når du først bestiller, om jeg var deg. -om ikke frakta går mye opp.

 

OK, forstod på Bernhard at #205 erstatter på en måte #80? og #105 erstatter #85.

Så da trenger jeg evt #83 i tillegg også da?

Eller har det kommet ny for denne også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, erstatter... Meguiar´s erstatter skjelden produkter, de lanserer bare flere, eller lager en "2,0"-versjon..

De nye som er nevnt har samme bruksområde, og flere mener de er "bedre" enn de gamle.

Tror ikke #80 og #83 går ut av katalogen med det første :)

 

Som du sikkert har lest er det veldig mye forskjell på lakken på biler.. -Så det er skjelden at ETT produkt er "best"

Mtp. prisene og tilgjengeligheten på f.eks Meguiar´s i Norge kontra USA gjør jo at vi ikke får prøvd like mye av produktene, så da blir det vanskelig å velge :) En hel jungel faktisk, og mye er det kun små forskjeller på.

 

Denne kan du kanskje ha nytte av:

2ProductPadSpeedPC.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt en mail nå om å få komplett pris på følgende:

MG detailing clay (mild)

MG 105 Ultra cut compound

MG 205 ultra finishing polish

MG 21 Synthetic sealant 2.0

 

Og cutting, polishing and finishing Pad SoftBuff 2.0 (W7207, W8207 & W9207)

 

 

Så får vi se hva som kommer av tilbud :)

Men regner med 110$ for produktene pluss ca 25$ i forsendelse.

 

840,- kr hvis det er $ kurs på 6.2 (er 6.1 nå)

Hvis den Clay'en alene koster 900,- kr her, så må jo det være et røverkjøp :D

 

25dollar i frakt? Har du sjekket. Har selv vurdert USA siste tiden, men blir altfor dyrt med frakten....derfor jeg bruker CYC i uk. Der ser du endelig sum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men venter på å få det helt bekreftet.

 

Skulle ha 16$ i frakt for clay kit'et samt pads, så regner med litt til for de andre ja.

Hvis de kjøper en USPS boks (lik vår "smartpost" eller hva nå enn posten kaller den) så kan de sende så mye de bare klarer å stappe inni den :) For en ganske grei penge.

De vanlige Meg produktene går inni, men ikke de store 2liters sakene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.