Anbefalte innlegg

76321417.jpg

 

Noen som vet hva pærene som står i disse lyktene heter? : klø :

 

er "pop" over in amerikanen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Noen som vet hva pærene som står i disse lyktene heter? : klø :

 

er "pop" over in amerikanen...

 

Vet ikke om det er de samme, men http://www.dioder.no selger iallefall disse oransje parklysene http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=36_47_37&products_id=74&osCsid=c911eca93b3fe36895f68e1254f6b1c6

 

Edit: Er det bare meg, eller ser det ut som om det er 2 pærer som lyser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok bare refleksjonene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange sideblinklys pærer passer ofte rett i sokkel... MEN FY DET ER RÅNETE, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hver sin smak, men takk for tipset. syns biler med mørk lakk passer dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt meg hvite parklys fra dioder.no nå.. Noen som vet om dette vil skape problemer i forhold til varsellampa for gåen lyspære?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt meg hvite parklys fra dioder.no nå.. Noen som vet om dette vil skape problemer i forhold til varsellampa for gåen lyspære?

Det kan jeg bekrefte at det vil.

Jeg prøvde det jeg også, men på grunn av at vi har CanBus på bilene våre, så klarer vi ikke å få "lurt" systemet.

Du vil få beskjed i displayet om at parklyspærene har gått, pluss at pærene bare blinker et par ganger, og så lyser de ikke mere. Det blir rett og slett for liten motstand i dem.

 

Jeg endte opp med å nøye meg med Osram "Cool Blue"-pærer i min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange sideblinklys pærer passer ofte rett i sokkel...

 

En får bare kjøpt W5W (glassokkel) med oransje glass, ikke T4W (metallsokkel) som Golf 3 bruker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bytter man bare sokkel : smil : Jeg kjøpte nye til min 80 slik at jeg kunne bruke pærer med glassokkel på den.. Hadde faktisk orange, men ble for hårete synes jeg.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.