noen i hedmark som lakkerer her?

Anbefalte innlegg

noen i hedmark som enten vet om noen som kan lakkere en golf 1 cab rimelig eller kan ta på seg jobben selv?

er snakk om utvendig lakkering i bilens orginalfarge samt at det sikkert er litt sparkling å pussing på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brumdal Lakk og Bilpleie :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dem rimelige?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja ottestad autolakk er vel billigere men da får du resultatet der etter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo sant.hadde vært kjekt å funnet noen som kunne gjort det uten kvittering og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg spurte på priser hos brumunddal lakk & bilpleie ang helakkering på bilen min(audi 80)for den skulle dem ha 30-35k,og da måtte jeg stå for demontering/montering selv.

da skulle den lakkeres i samme farge som den har nå,så den skulle ikke lakkeres i døråpninger eller i bagasje/motorromet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arti uten kvit!:P Jeg får vel hellakk i brdal for rundt 20 vis jeg demo. Og noen pussing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30-35 hørtes litt dyrt ut gitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er veldig dyrt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt på BF på Løten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bf hvor ligger det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk høre idag, at det er noen polakere som lakerer bilen på Dokka for 7000kr den pusser, retter ut bulker, fjerner rust, demonterer.. Det er F*** meg billig. Skal lakere bilen min der tenker jeg.. Skal kontakte dem og finne litt mer ut av dette, så skal jeg si ifra åssen det ble ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass billig og ja.finn ut litt info fort a,begynner å bli cab vær ute :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bf hvor ligger det?

Ovenfor gamle Shell.. der dem driv å vasker nå!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dem lakkverketed der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, går da ut i fra det.. vet ikke om noen som har hellakkert, men flere som har lakkert deler der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey.får stikke innom dem i mårra å høre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på kapp i oppland så er det en utlending som er flink og billig han skulle ha 15 tusen for lakking av en audi a4 avant b5, da gjorde han demontering og montering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fatter ikke hvordan folk kan forsvare å lakkere en hel bil for så lavt som 7000,- 15000,- også. Dekker såvidt lakk kostnader og materiell på den prisen. Der er det en eller anna sjef som taper penger for å si det slik.

Hvis du hører innom på jobben. westrum karosseri i furnes så har vi ganske gode priser her. Noe av det mest konkurranse dyktige i området. og med rabatt som klubbmedlem så burde det hjelpe på. såfremt du får lakkert med kvittering her så har du full garanti på strøken jobb. Demonterer man mye selv så sparer man såklart en del penger. det er timene og material kostnader det går på for utregninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får høre på westrum og da.

på bf i løten skulle han ha ca 20 lapper for jobben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se også til utlandet. Noen dager på hotell et eller annet sted, eventuelt reise opp med fly, ned igjen et par uker senere til et eller annet sted lønner seg fort i et land ikke fakturaen blir firesifret med en gang de som jobber der setter fra seg kaffekoppen.. ;) Når man i tillegg må støtte det store sluket med 25% ekstra på toppen er det ikke rart det blir håpløst dyrt. Jeg tror de aller fleste lakkeringsverksteder nesten utelukkende lever av forsikringsjobber, med de prisene de tar.

Har aldri gjennomført det selv, men har fått priser på rundt 15000,- for hellakkering med demontering/montering på lakkverksteder (d.v.s. ikke noe bakgårdsvirksomhet) i østlige Tyskland. Det er noe billigere å gjøre det i Polen/Tsjekkia, men da blir det ofte komplisert med språket, som gjør at man er avhengig av en mellommann (som tar seg uforholdsmessig godt betalt) eller å kjenne noen som snakker polsk/tsjekkisk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste problemet er at jeg i såfall må kjøre bilen på henger i og med at den er demontert og alt begynt å pusse på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.