#1 Skrevet Desember 12, 2004 Lurer egentlig på om noen har noen forslag....Hva slags felger er pent på denne bilen?? Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2004 Synes disse er fine. Toora felger i 8*18. Ikke spesielt dyre heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2004 "Gun metal" fargede felger syns jeg er pent... er ikke hverdagskost å se heller på veien. vet ikke helt hvilket merke disse felgene er. edit, felgene heter Fast Tension 18" Gun Metal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2004 to bra forslag det der...er det r32 styling på den over?? Noen som eventulet vet hvor man skaffer det.... åpen for flere forslag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2004 to bra forslag det der...er det r32 styling på den over??Noen som eventulet vet hvor man skaffer det.... åpen for flere forslag... Var noen R32 sideskjørt til salgs på bilforumet.net for en stund siden lakkert i svart mener jeg..skal se om jeg finner tråden. De var ubrukte Edit: Fant tråden R32 sideskjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2004 to bra forslag det der...er det r32 styling på den over??Noen som eventulet vet hvor man skaffer det.... åpen for flere forslag... Her er hele tråden om denne bilen, flere bilder og komplett specs. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=11331&highlight=Mk4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...