Innstegslister til Audi 80 Competition

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Mangler innstegslister i min 80 Competition, og jakter på dette. Har ei heller funnet ut hva det heter på engelsk, så hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med dette, evt. noen som vet hvor jeg kan finne tilsvarende, kanskje fra andre modeller som passer også? S2, RS2? Alt er av interesse, det blir uansett bedre enn å ikke ha noe.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min (2,8q) har dette originalt. Dersom disse fremdeles er å få kjøpt er jo dette en mulighet - men dessverre strykes stadig mere deler til de trivelige bilene våre uten erstatning (dog er de ennå ikke tilnærmingsvis så ukurante som 80 Type 82 eller Scirocco Type 13;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gang i tiden har det nok vært det på min også, men sitter ikke der nå. Det blir uaktuelt å kjøpe universale på Biltema med alt mulig jallaræl på, så det var derfor jeg spurte her. Men skal ta en tur innom et par forhandlere i området her til uka, så da får vi se om jeg får bestilt.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner kanskje noe på e-bay? Er selv på jakt etter s-line innstegslister til A4 B7. Noen som kan hjelpe med søkeord på Tysk? Er ikke spesielt stødig på glosene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Einstegsleisten (ev. med "Alu" foran, dersom det er dette du ønsker);).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Einstegsleisten (ev. med "Alu" foran, dersom det er dette du ønsker);).

 

Det hjalp MYE! Fant flust på Ebay.de. Takker Andreas.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.