#1 Skrevet Mai 14, 2009 (endret) Har en 1992 MK3 VR6 som ikke gikk som den skulle. Sjekket med Vag-Com og fikk opp en feilmelding om at Lambaen var ødelagt. En orginal Lamba fra Møller koster 1600kr og må bestilles fra tyskland så eg tenkte å prøve biltema sin universale som koster 399!! Monterte den nye (biltema sin) lamba på bilen i går og bilen gikk som en kule, ingenting gale No i kveld gikk bilen som en bøtte med drit. Plugget Vag-com i og fikk opp feilmelding om at Lambaen var ødelagt. Noen som har peiling på dette?? Har montert nytt grenrør, men kan dette ha noen innvirkning på Lambaen?? Tar i mot alle forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 Noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 har kjørt biltema lambda på min vr6 i snart ett halvt år uten problemer men det kan jo såklart ha vært flaks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2009 Har nå funnet litt mer ut av det. Når eg fikk opp feilmelding om at Lambaen var ødelagt så prøvde eg å slette feilen for å se om d hjalp. Funket faktisk, så når går bilen som den skal. Problem løst Biltema sin Lamba virker fint den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...