#1 Skrevet Mai 14, 2009 Jeg har fått en slags metall skrapelyd fra venstre framhjul når jeg holder grei fart i skarpe høyresvinger. Jeg har akkurat byttet felger på bilen, og alle hjul sitter som de skal. Det er mer enn nok plass mellom caliper og felg, og bilen er ikke lav nok til at det skal subbe noen steder. Er det noen som veit hvor jeg skal lete? Lyden er ikke konstant, men kommer med et halvt sekunds mellomrom i løpet av svingingen. Dette gjelder forresten en Audi 100 C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 er ikke blekket bak bremseskiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 er ikke blekket bak bremseskiva? men skal det bøye seg så mye at det går innpå skiva gjennom hele svingen? er liksom ikke så lett å få sjekket heller da jeg må sitte inni bilen for å høre lyden, og så kan jeg liksom ikke feste noen på panseret heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2009 Bare brette bak bremseskjoldet noen millimeter det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2009 men skal det bøye seg så mye at det går innpå skiva gjennom hele svingen? er liksom ikke så lett å få sjekket heller da jeg må sitte inni bilen for å høre lyden, og så kan jeg liksom ikke feste noen på panseret heller kan jo ha fått bøyd den litt under felgbytte for eks. så den ligger nesten helt inntil.. og at det da går inni når du svinger.. ser det fort på bremseskjoldet da, om det har gått så vidt inni noen steder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2009 kan jo ha fått bøyd den litt under felgbytte for eks. så den ligger nesten helt inntil.. og at det da går inni når du svinger.. ser det fort på bremseskjoldet da, om det har gått så vidt inni noen steder! Takk for tipset! Skal ta å sjekke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...