Timing av fordeler på MC motor

Anbefalte innlegg

Skal få satt på fodelern min, men finner ingen beskrivelse på akkurat hvor den skal stå når motoren er timet etter oppgitte hidden. Noen som veit det:)??

JG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: hvor fant du oppgitt hidden for timing av resten?

Jeg trenger info om hvilke merker jeg skal gå etter når jeg skal montere kammen igjen, samt dette du lurer på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: hvor fant du oppgitt hidden for timing av resten?

Jeg trenger info om hvilke merker jeg skal gå etter når jeg skal montere kammen igjen, samt dette du lurer på :)

Det ligger sikkert på nette flere steder, men fant det gjennom et hiddenprogram på skolen. Husker ikke hva det heter.

Men ingen som vet hvordan det gjøres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener jeg husker at det var merket av på huset på fordeleren og i toppen hvordan den skulle være vridd?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett syl. nr1 på topp.. monter foldeler så rotor står på merket på fordeleren...

Har også merker på svinghjulet du kan se på ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte min i dag, og hos meg er det et hakk oppå huset på fordeleren (under den løse plastringen). Når rotoren står mot dette merket, står den på sylinder nr. 1.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tima motoren etter de hidden jeg har finni. Men mangler bare fordeler. Jeg får ta en titt etter merker da:)

Takk takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.