Strøm til turbotrykksmåler i a-stolpe

Anbefalte innlegg

Skal monter turbotrykksmåler i a-stolpen å lurer på hvor jeg skal hente strømmen fra, og hvor det er best å føre slangen fra motorrommet til måleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Glenn! Ta strømmen fra CD-spilleren du, slik at lyset slukker seg når du slår av tenninga.

Slangen fører du inn gjennom hjernen. Bare ta av lokket med de 5 8mm skruene og lag et lite hull til slangen i siden på hjernen. Når du fører slangen ned sammen med ledningene fra hjernen så anbefaler jeg deg å ta av lokket på sikringsboksen. Da ser du slangen, forhåpentligvis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta strøm fra dimmerbryteren til instrument belysningen, så kan du dimme lyset i turbotrykksmåleren også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg låner en gammel tråd her nå...

hvor kan jeg hente strøm til måleren min? de tingene som har blitt foreslått her er helt feil..

-spilleren har strøm hele tiden.

-instrumentlysene lyser mye dårligere enn t.t.måleren så det er jo umulig å matche uansett.. må isåfall ha en egen dimmer i mellom .

men er det noen som vet om en plass som du faktisk kutter strømmen med tenninga som er grei å komme fram til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styrestrømmen ifra tenning til CD spiller, gul kabel i ISO kontaken, om jeg ikke husker feil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg testet den mn det er strøm i den. jeg har rns-e og den slår seg av når jeg drar ut nøkkelen men jeg kan bare trykke på knappen for å skru den på uten å ha i nøkkelen så der er det strøm hele tiden, det er vel can systemet som skrur den av ved at jeg drar ut nøkkelen.

eller finnes det en jord-kabel som blir kuttet ved å dra ut nøkkelen så funker det også, men en annen ting er at lyset i måleren lyser jo mye mere enn det i displayet... what to do??

det er en sånn en så den ser ganske orginal ut.

audigauge3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den gule eller røde i iso kontakten mister spenninga når jeg drar ut nøkkelen i min bil hvertfall..den som ikke mister spenninga er da seff batteri..skal ikke påstå noe om dette nymotens greiene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg også trodde det seru,men det er strøm i den og hvis strømmen hadde blitt kutta noe sted hadde jeg kunnet skru på steroen uten å ha i nøklene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går normalt 3 strøm ledninger til spilleren. jord(sort) hovedstrøm(gul) og styrestrøm(rød).

at du kan skru på spilleren uten tenninga er bare fordi du overstyrer strømstyringa til spilleren, går på de fleste andre spillere og.

finn den røde ledningen på iso kontakten og bruk den til måleren, den skal funke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta bilde på av min B5 hvor jeg har henta strøm ,henta rett fra sikringer jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok strøm ifra displayet til vifta. Husker ikke ifarten hvilken det var, men den ligger i den 2 kontakten sett fra venstre når du tar ut climadisplayet. Denne ledningen gir ut maks 6v iforhold til andre ledninger som gir ut 12. Sikkert derfor din lyser mer enn resten av instrumentene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den røde er det strøm i konstant-det er det også i den gule,men det med kliman det skal jeg skjekke ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.